| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
aussie Bruker

Ble Medlem: 18 Jan 2007 Innlegg: 213 Bosted: haugesund
|
Skrevet: Tor Mar 13, 2008 11:33 pm Tittel: Dobbel utstilling i Haugesund 24 og25 Mai |
|
|
Noen som skal dit? Yatzy er meldt på begge dagene )
En som heter Josey Fooley skal dømme søndagen... finner ikke ut hvem som skal dømme aussie lørdagen men finner det nok ut snart.. (edit..: hjelper å lese teksten,.... ) Colette Muldoon skal dømme lørdag.. Irsk... Noen som vet noe om disse dommerene??
Håper flere tar seg turen selv om det er langt.........
Link til hjemmesider og annonse! http://www.haugesund-og-omegn-hundeklubb.no/ _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
tatijana Ny bruker

Ble Medlem: 27 Okt 2006 Innlegg: 17
|
Skrevet: Fre Apr 25, 2008 2:02 pm Tittel: |
|
|
Jeg skal stille gårdshund
Å se på aussie   _________________ Tatijana,Teddy & Betty |
|
| Til Toppen |
|
 |
aussie Bruker

|
Skrevet: Fre Apr 25, 2008 6:13 pm Tittel: |
|
|
Så bra! Det ser jo faktisk ut som om Yatzy er den eneste foreløpig da
Kanskje mange som ikke vet hvor Haugesund ligger?
Vi er ihvertfall midt mellom Stavanger og Bergen, (4 timer fra Bergen og 2 fra Stavanger)
Dessuten så er det dobbel utstilling! 2 sjangser på ei og samme helg  _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marianne Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 562 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Lør Apr 26, 2008 10:39 am Tittel: |
|
|
Det er jo ikke akkurat tjukke aussieland her på Sør-vestlandet da.
Og for de fleste blir det nok langt å reise til Haugesund for et lite cert eller to.
Kunne godt ha reist jeg da, men Amy har allerede 4 små cert, og jeg er ikke så glad i utstillinger at jeg gidder å reise til Haugesund for noe jeg allerede har.
Men du får ha lykke til. Kanskje du tar turen til Orre i september i jakten på storcertet?  _________________ Marianne og Amy |
|
| Til Toppen |
|
 |
aussie Bruker

|
Skrevet: Lør Apr 26, 2008 11:10 pm Tittel: |
|
|
| Marianne skrev: |
Det er jo ikke akkurat tjukke aussieland her på Sør-vestlandet da.
Men du får ha lykke til. Kanskje du tar turen til Orre i september i jakten på storcertet?  |
Nei det er ikke akkurat flusst med aussier her vestpå, men jeg prøver å reklamere litt for rasen jeg da! Det er jo flotte kjekke hunder! og det hadde vært kjekt om det kom noen flere
Jeg stiller her hjemme, og går det bra så kommer jeg kanskje til orre
Jeg jobber annenhver helg, så det kommer liksom litt an på om jeg får byttet å sånn
Han er jo ung og uferdig foreløpig (for ikke å snakke om hormonell ) Jeg gleder meg ihvertfall masse! _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
|