AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Oppdatering av hjemmesiden min..

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Data-spørsmål
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
MariBa
Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007

InnleggSkrevet: Ons Okt 31, 2007 12:35 pm    Tittel: Oppdatering av hjemmesiden min.. Svar med Sitat

Her er det kanskje noen glupe hoder som kan hjelpe meg litt Smile . Jeg har en egen hjemmeside. Denne er lagret på en stasjonær pc, og jeg kan kun oppdatere siden fra denne maskina.
Men så hørte jeg om noen som kunne oppdatere fra hvilken som helst pc. Er dette mulig på en enkel måte? Da hadde det blitt så mye enklere å få oppdatert. Det kunne jeg faktisk gjort fra jobben også (jobber som nattevakt med en del "død-tid"). Er ikke den glupeste når det gjelder slike ting, og er veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg! Smile

Ja, kan kanskje nevne at jeg har laget siden i front page..
phoney
Aktiv bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Okt 31, 2007 8:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

I utgangspunktet så er det bare å editere de filene som ligger på serveren... hvordan dette evt vil oppføre seg i Frontpage må nesten noen som har brukt det programmet svare på.

Ellers så kan jo et CMS eller blogg system være noe å bruke.
MariBa
Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007

InnleggSkrevet: Tor Nov 01, 2007 2:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Takk for svar! Smile Er ennå ikke helt sikker på hvordan dette gjøres, men får prøve meg litt fram.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Data-spørsmål Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet