| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Ons Okt 31, 2007 12:35 pm Tittel: Oppdatering av hjemmesiden min.. |
|
|
Her er det kanskje noen glupe hoder som kan hjelpe meg litt . Jeg har en egen hjemmeside. Denne er lagret på en stasjonær pc, og jeg kan kun oppdatere siden fra denne maskina.
Men så hørte jeg om noen som kunne oppdatere fra hvilken som helst pc. Er dette mulig på en enkel måte? Da hadde det blitt så mye enklere å få oppdatert. Det kunne jeg faktisk gjort fra jobben også (jobber som nattevakt med en del "død-tid"). Er ikke den glupeste når det gjelder slike ting, og er veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg!
Ja, kan kanskje nevne at jeg har laget siden i front page.. _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
phoney Aktiv bruker
Ble Medlem: 17 Aug 2005 Innlegg: 421
|
Skrevet: Ons Okt 31, 2007 8:28 pm Tittel: |
|
|
I utgangspunktet så er det bare å editere de filene som ligger på serveren... hvordan dette evt vil oppføre seg i Frontpage må nesten noen som har brukt det programmet svare på.
Ellers så kan jo et CMS eller blogg system være noe å bruke. _________________ kjetil |
|
| Til Toppen |
|
 |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Tor Nov 01, 2007 2:55 pm Tittel: |
|
|
Takk for svar! Er ennå ikke helt sikker på hvordan dette gjøres, men får prøve meg litt fram. _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|