| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 427 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Ons Mar 26, 2008 1:37 pm Tittel: Emma & My (www.skogshund.moo.no) |
|
|
http://www.skogshund.moo.no
Fungerer galleri-løsningen slik som det er nå eller burde jeg virkelig finne på noe nytt igjen? _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
phoney Aktiv bruker
Ble Medlem: 17 Aug 2005 Innlegg: 403
|
Skrevet: Ons Mar 26, 2008 1:42 pm Tittel: Re: Emma & My (www.skogshund.moo.no) |
|
|
| Lurifaksen skrev: |
http://www.skogshund.moo.no
Fungerer galleri-løsningen slik som det er nå eller burde jeg virkelig finne på noe nytt igjen? |
kommer ann på hva du vil oppnå og hvor mange bilder du vil ha i hvert galleri... har personlig kommet frem til at Porta / SimpleViewer har vært det beste. http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/
du kan se eksempel på dette på www.phoney.no _________________ kjetil |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

|
Skrevet: Ons Mar 26, 2008 4:43 pm Tittel: |
|
|
Jeg prøvde porta en stund og lagret alt hos home.no men det ble jo fylt opp så fort. Har eget domene/webhotell på toppen av ønskelista men det som holder meg igjen er det at man må skrive under på disse papirene one.com osv. krever å få tilsendt tilbake i retur. Jeg har ikke skriver også er jeg lat
Finnes det ingen webhotell-leverandører som klarer seg med å få pengene for domene/webhotell og ikke krever underskrift osv? Eller er det et must kanskje? _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
phoney Aktiv bruker
|
Skrevet: Ons Mar 26, 2008 11:14 pm Tittel: |
|
|
aner ikke... trodde det bare var for .no domener?
er jo masse utenlandske (godaddy.com 1and1.com osv). Prøv også domeneshop, dyre men god service såvidt jeg vet. _________________ kjetil |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mystica Bruker

Ble Medlem: 07 Okt 2005 Innlegg: 175 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Tor Mar 27, 2008 2:15 am Tittel: |
|
|
Uniweb er kjempeenkelt,bestill,betal og ferdig med det!
Frøydis og "svartingane" |
|
| Til Toppen |
|
 |
Elin og Madde Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 980 Bosted: Meisingset, møre og romsdal
|
Skrevet: Søn Mar 30, 2008 4:31 pm Tittel: |
|
|
Du trenger bare å skrive domeneerklæring for .no domener _________________ Hilsen Elin og Madde som alltid er enig med hverandre |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

|
Skrevet: Søn Mar 30, 2008 8:13 pm Tittel: |
|
|
Takk for tips Mystica og Phoney! Skal sjekke ut begge de to der.
Elin og Madde: Hva vil "domeneerklæring" si? Jeg har virkelig ikke peiling på sånt som dette  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
phoney Aktiv bruker
|
Skrevet: Tir Apr 01, 2008 1:09 pm Tittel: |
|
|
For .no domener så må du ha et firma med organisasjonsnummer i tillegg. Egenerklæringen er en formel sak som norid forlanger at registrarene skal innhente.
Du kan lese mer her (hent kaffe)
http://www.norid.no/navnepolitikk.html
Det viktigste for deg er punkt 5.
5. Krav til søkeren - hvem kan søke?
5.1 Søker må være en organisasjon som er registrert i Enhetsregisteret, se liste over hvilke organisasjonsformer som kan søke (vedlegg E). Organisasjonen må drive reell virksomhet og/eller ha aktivitet og realitet i henhold til opplysninger oppgitt i Enhetsregisteret, og må dokumentere sin reelle eksistens dersom Norid krever slik dokumentasjon. Organisasjonen må ha norsk postadresse.
5.2 Hver organisasjon kan til enhver tid inneha inntil 20 domenenavn, direkte under .no. I tillegg kan en organisasjon inneha inntil 5 domenenavn under hvert geografiske domene organisasjonen tilhører, samt 5 domenenavn under hvert kategoridomene organisasjonen tilhører.
5.3 Privatpersoner kan kun registrere domenenavn under kategoridomenet priv.no. For tiden er det imidlertid ikke mulig å registrere nye domenenavn under priv.no, se vedlegg C. _________________ kjetil |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

|
Skrevet: Lør Apr 05, 2008 9:40 pm Tittel: |
|
|
Ny layout med et passende tema denne gangen nemlig: MY! :p
Hva syns folk? _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

|
Skrevet: Man Apr 14, 2008 12:10 am Tittel: |
|
|
3 nye album! _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bruno Aktiv bruker

Ble Medlem: 11 Aug 2005 Innlegg: 340 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Man Apr 14, 2008 6:50 am Tittel: |
|
|
| Lurifaksen skrev: |
Jeg prøvde porta en stund og lagret alt hos home.no men det ble jo fylt opp så fort. Har eget domene/webhotell på toppen av ønskelista men det som holder meg igjen er det at man må skrive under på disse papirene one.com osv. krever å få tilsendt tilbake i retur. Jeg har ikke skriver også er jeg lat
Finnes det ingen webhotell-leverandører som klarer seg med å få pengene for domene/webhotell og ikke krever underskrift osv? Eller er det et must kanskje? |
jeg har fra one.no, men har ikke måtte skrive ut/under noen ting.. men har ikke .no adresse selvfølgelig. Er veldig fornøyd med one.no jeg i allefall:) _________________ Janne Linnerud
Kennel Sea Perto
www.brunoen.com |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Man Apr 14, 2008 8:58 am Tittel: |
|
|
| Bruno skrev: |
jeg har fra one.no, men har ikke måtte skrive ut/under noen ting.. men har ikke .no adresse selvfølgelig. Er veldig fornøyd med one.no jeg i allefall:) |
Bruker du frontpage? Eller vet du om det er mulig å publisere frontpage sider med webhotellene fra One? Har hotell på Surftown nå, men de støtter ikke frontpage lengre så lurer på å bytte til One slik at vi får brukt .com domenet istedet for home-adressen... _________________ Hilsen Elin og Madde som alltid er enig med hverandre |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bruno Aktiv bruker

Ble Medlem: 11 Aug 2005 Innlegg: 340 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Man Apr 14, 2008 9:11 am Tittel: |
|
|
Ja jeg bruker Front Page. Men du kan også lage og redigere i one.com, der er det laget "maler" som du kan benytte deg av. Min framside er laget i en sånn mal. _________________ Janne Linnerud
Kennel Sea Perto
www.brunoen.com |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Man Apr 14, 2008 1:36 pm Tittel: |
|
|
Åkey, stilig Takk for hjelpa, prøver One istedet  _________________ Hilsen Elin og Madde som alltid er enig med hverandre |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

|
Skrevet: Tir Apr 15, 2008 12:07 am Tittel: |
|
|
Dette er urettferdig Bestilte hos one.com og fikk en utrivelig mail i innboksen min:
"*** VIKTIG ***
LINK TIL DOMENEFORMULAR:
http://www.one.com/contract.do?ocode=FSxGYkzDJjkMvBHG
Klikk på ovenstående link. Domeneformularet skal utskrives, underskrives
og returneres via faks til +45 7020 5872 eller via post. Det er
dessverre ikke mulig å behandle ordren før vi har mottatt
domeneformularet i underskrevet tilstand."
Hva betyr det da?  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
|