| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Hva trener du med hunden din? |
| Lydighet |
|
38% |
[ 12 ] |
| Spor |
|
12% |
[ 4 ] |
| Rundering |
|
9% |
[ 3 ] |
| Agility |
|
29% |
[ 9 ] |
| Redning |
|
3% |
[ 1 ] |
| Trekk |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gjeting |
|
3% |
[ 1 ] |
| Triks |
|
3% |
[ 1 ] |
| Freestyle |
|
0% |
[ 0 ] |
| Rallylydighet |
|
0% |
[ 0 ] |
| Servicehund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jakt |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Antall stemmer : 31 |
|
| Av |
Innlegg |
Lone Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 839
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 12:56 pm Tittel: Hva trener du med hunden din? (avstemning) |
|
|
En liten uofesiell avstemning for å se hva folket her inne trener med hunden sin Flere av oss vet jeg trener flere ting med hundene sine, men jeg orket ikke tenke ut alle kombinasjonene til avstemmningsspørsmålene, så det kan du jo eventuelt skrive i en kommentar. Stem på det du føler ligger ditt hjerte nærmest -og har jeg glemt en gren eller aktivitet, føy det på.
--------------------------------
Selv trener jeg litt av hvert med Arn, men stemte på agility, siden det ligger mitt hjerte nærmest. Trener også trekk, lydighet, spor, rundering og triks. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tonje Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1069 Bosted: Fjerdingby, Akershus
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 2:01 pm Tittel: |
|
|
Ingen hemmelighet hva vi satser på
Men trener lydighet, spor, tricks og trekk som avveksling  _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 5:10 pm Tittel: |
|
|
Hovedgren er lydighet...
Men vi trener også spor og rundering når det passer slik. Gjetertreningen har av praktiske årsaker pause nå i vinter, men starter på igjen til våren. Litt småtriks blir det innimellom. Liker også trekk, enten på ski eller spark.
Og så har hun vel blitt litt sånn "miljøhund" etterhvert her på gården  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 8:55 pm Tittel: |
|
|
Agility selvfølgelig  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 2122 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 10:28 pm Tittel: |
|
|
Ja, her ligger også agility hjertet nærmest, men det blir mye lydighetstrening også + litt annet. _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Svipp Aktiv bruker

Ble Medlem: 19 Mai 2007 Innlegg: 399 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Jan 29, 2008 11:34 pm Tittel: |
|
|
Hihi, jeg krysset av for rundering, selv om Svipp og jeg har brukt desidert mest tid på LP-banen - men runderingen er morsomst! Og det er bruks jeg innerst inne har størst ambisjoner i. _________________ Grete, Svipp og Sejer
www.svipp.org |
|
| Til Toppen |
|
 |
anita Bruker
Ble Medlem: 08 Aug 2005 Innlegg: 201 Bosted: Kristiansand
|
Skrevet: Ons Jan 30, 2008 9:06 am Tittel: |
|
|
Jeg krysset av på lydigheten siden det er det vi konkurrerer i.Vi trener også agility,tuller og tøyser med triks og sånn+litt spor for moro.
Hundeklubben har startet opp ei RIK gruppe nå nylig,så jeg ser ikke bort i fra at vi dumper innom dette også,i første omgang Lydigheten og spor.C-arbeidet er ikke noe som har tiltalt meg,ennå iallefall.
Anita |
|
| Til Toppen |
|
 |
aboxno Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005 Innlegg: 483 Bosted: Heidal
|
Skrevet: Ons Jan 30, 2008 9:21 am Tittel: |
|
|
Jeg stemte lydighet da det er det jeg har drevet mest med.
Men Bruks (spor) har alltid vært favoritten. Når helsen er bra bruker vi mest tid i skogen både på spor og rundering- Er jo det som er gøy, selv om lydighet også er supert Og med metervis med snø er jo LP det eneste som går å trene skikkelig på  _________________ Oona og Aussiegjengen |
|
| Til Toppen |
|
 |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Man Feb 04, 2008 10:05 am Tittel: |
|
|
Jeg skrev lydighet, da det nok er det vi driver mest med pr idag. Spor er noe vi legger ut bare en gang i blant i sommerhalvåret. Men vi har planer om å prøve litt agility og har også lyst på freestyle. Så det er mulig jeg svarer noe annet om et par år, men pr idag er det lydighet. Er jo så enkelt å trene det, da man nesten ikke trenger noe utstyr. Går vi forbi en tom parkeringsplass, dropper vi gjerne innom den og tar en liten økt . Det går jo ikke med f.eks agility. _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
espeseth Bruker
Ble Medlem: 24 Jun 2007 Innlegg: 105
|
Skrevet: Tir Feb 05, 2008 9:14 pm Tittel: |
|
|
Her er det også mest Agility. Før var det lydighet for alle penga, men gikk litt "tom" der ..no trives både jeg og hundene kjempegodt på agility banen , samt endel helger med brukstrening, spor. Litt lydighet blir det selvf, men ikke noe konkuranse-retta ..
Anne-Marthe
www.espeseth.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
Linda & Kid Aktiv bruker

Ble Medlem: 14 Aug 2005 Innlegg: 433 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir Feb 05, 2008 10:56 pm Tittel: |
|
|
Lydighet som er min favoritt gren, en god nr 2 er generelt skogs arbeide. Men har også fått opp øynene for agility, men først må døgnet få flere timer!!  _________________ Linda Ødegaard |
|
| Til Toppen |
|
 |
alice Bruker

Ble Medlem: 02 Jan 2007 Innlegg: 234 Bosted: Fredrikstad
|
Skrevet: Tir Feb 12, 2008 9:19 pm Tittel: |
|
|
Merker jeg ikke er så flink til å trene lydighet lenger, synes det er så strengt. Vi skal begynne med agility!!!!! Venter bare på kurs og så er vi igang  _________________ Alice & Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
asbjørn Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005 Innlegg: 182 Bosted: hjelmås
|
Skrevet: Ons Feb 13, 2008 8:59 am Tittel: |
|
|
Med våre hunder trener vi kun Agility. Det er det som ligger hjertet nærmest Jeg har alt for liten tålmodighet til å trene lydighet. Så all respekt til de som klare å trene opp en god lydighetshund Ellers blir det mangen timer på fjellturer og turer i skog og mark. Det viktigste er å ha det gøyt med hunden  _________________ www.123hjemmeside.no/c_a-mongstad/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hege & Co Bruker

Ble Medlem: 16 Aug 2005 Innlegg: 262 Bosted: Kløfta
|
Skrevet: Ons Feb 13, 2008 11:29 am Tittel: |
|
|
Her går det i mest agility, vi trener og har hatt noen starter i lydighet noe som vi også skal forsette med. Når det gjelder bruks så trente vi det mye de 2 første leveårene til Robbie, men nå i seinere tid bruker vi det som en hyggelig avkobling siden agility har blitt hovedgrenen vår, men planen er jo også å starte her og komme meg videre.
Mitt lille mål med Robbie er å få en optimal allround hund som mestrer de fleste grener, så får vi se hvor veien bringer oss.
Ellers så blir det jo en del turer i skog og mark.  _________________ Hege & Robbie
|
 |
|