| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Bruno Aktiv bruker

Ble Medlem: 11 Aug 2005 Innlegg: 377 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Lør Des 03, 2005 9:41 am Tittel: BILBUR |
|
|
ønskes kjøpt, gjerne dobbeltbur eller trønderbur. Skal passe til stor aussie.
kontakt Janne på 95181391 eller mail janne@brunoen.com _________________ Janne Linnerud
Kennel Sea Perto
www.brunoen.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Lør Des 03, 2005 12:15 pm Tittel: |
|
|
Brødrene Høiseth(Norwegian Polar produsentene) i Holmestrand lager tilpassede bur for bilen din svært rimelig. Jeg har STORT dobbeltbur til bikkjene baki, og betalte 1400,- Har plass til 2 voksne hunder i hvert bur. Ikke veldig flott, med sitt turkise utseende, men samme det.
 _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 501 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Lør Des 03, 2005 2:07 pm Tittel: |
|
|
Martine; er det buret veldig mykt? Sett i forhold til andre sveisede bur/vari-bur? Det ser litt mykt ut...? hehe  _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hege & Co Bruker

Ble Medlem: 16 Aug 2005 Innlegg: 262 Bosted: Kløfta
|
Skrevet: Lør Des 03, 2005 6:45 pm Tittel: Hundebur |
|
|
Hei
Jeg har akkurat fått kjøpt meg et spesiallaget dobbelt hundebur med skille vegg slik at jeg evt. ta ut skilleveggen feks. hvis jeg skal på kurs med bare en hund og den må sove i bilen. Jeg har en Chrysler voyager så mine hunder, en aussie og en stor puddel har veldig god plass.
Hele buret er B.115 D.90 H.80.
Dette buret har jeg betalt 2 700 kr for, og er super- super fornøyd.
Du kan ta en titt på denne adressen. Firmat heter Nipron og ligger i Nord Odal. De lager burene etter spesialbestilling. ( ps jeg tror ikke jeg har klart og linken inn)
Det tok ca 14 dager fra jeg bestilte til jeg kunne hente det. Jeg tror også at de evt. kan orden frakt.
www.nipronord.no/dokumenter/hundebur.html _________________ Hege & Robbie
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Søn Des 04, 2005 1:13 am Tittel: |
|
|
| Mailin skrev: |
Martine; er det buret veldig mykt? Sett i forhold til andre sveisede bur/vari-bur? Det ser litt mykt ut...? hehe  |
Ja, det ser livsfarlig ut. Men jeg kan nå både gå og sitte på det så.... Men det finnes nok andre bur som er bedre egnet ved skikkelig trekkspillkrasj. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Fre Des 09, 2005 2:57 am Tittel: |
|
|
Det buret som Hege har kjøpt er utrolig fint. _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Christine Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005 Innlegg: 471 Bosted: Narvik
|
Skrevet: Lør Jan 13, 2007 8:19 pm Tittel: Re: Hundebur |
|
|
| Hege & Co skrev: |
Hei
Jeg har akkurat fått kjøpt meg et spesiallaget dobbelt hundebur med skille vegg slik at jeg evt. ta ut skilleveggen feks. hvis jeg skal på kurs med bare en hund og den må sove i bilen. Jeg har en Chrysler voyager så mine hunder, en aussie og en stor puddel har veldig god plass.
Hele buret er B.115 D.90 H.80.
Dette buret har jeg betalt 2 700 kr for, og er super- super fornøyd.
Du kan ta en titt på denne adressen. Firmat heter Nipron og ligger i Nord Odal. De lager burene etter spesialbestilling. ( ps jeg tror ikke jeg har klart og linken inn)
Det tok ca 14 dager fra jeg bestilte til jeg kunne hente det. Jeg tror også at de evt. kan orden frakt.
www.nipronord.no/dokumenter/hundebur.html |
Du har ikke noe bilde av buret? Et det tett skillevegg eller med gitter? _________________ Hilsen Christine, Neeco og Emil
http://home.no.net/neeco/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|