| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Mailin Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 501 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Lør Jan 27, 2007 6:15 pm Tittel: |
|
|
Ja, er ferdig kl 1700 i morgen, og har ingen ting å gjøre fram til flyet går kl 2320 (må vel sjekke inn en time før eller noe sånt, ting tar vel tid på gardermoen...) Holder til på Forsvaretshundeskole. Som sagt, send ei mld så kan vi godt møte dere, men tror at dere må komme til meg da vi bare har ben å gå på nre står lengre opp:)
Marianne: Hundeeierskolen kan du lese mer om her: http://hundeeierskolen.no _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Lør Jan 27, 2007 6:42 pm Tittel: |
|
|
| Mailin skrev: |
Ja, er ferdig kl 1700 i morgen, og har ingen ting å gjøre fram til flyet går kl 2320 (må vel sjekke inn en time før eller noe sånt, ting tar vel tid på gardermoen...) Holder til på Forsvaretshundeskole. Som sagt, send ei mld så kan vi godt møte dere, men tror at dere må komme til meg da vi bare har ben å gå på nre står lengre opp:)
Marianne: Hundeeierskolen kan du lese mer om her: http://hundeeierskolen.no |
Skulle veldig gjerne ha møtt dere i morgen med dyra, men jeg må nok på jobb... Jobber kvelden. Men jeg kan da gi fra meg en lyd når jeg er ferdig så kan vi ta en kaffe eller noe(Jobber jo på Gardermoen)?? _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

|
Skrevet: Man Jan 29, 2007 9:38 am Tittel: |
|
|
Var koselig å hilse på deg Victoria Er jo bestandig artig å hilse på aussiefolk, og å treffe tre "nye" aussieeiere er jo veldig artig!
Martine: hadde vært morsomt å møtt dere også! Skal 7turer til nedover (5-6med hund), så det er bare å si i fra:) _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Man Jan 29, 2007 10:39 am Tittel: |
|
|
[quote="Mailin"]Var koselig å hilse på deg Victoria Er jo bestandig artig å hilse på aussiefolk, og å treffe tre "nye" aussieeiere er jo veldig artig!:)quote]
hei hei.
ja det var koselig, som jeg skreiv i gjesteboken var det synd det ble slik med jobben, men det tar vi igjen.  _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Man Jan 29, 2007 11:31 am Tittel: |
|
|
Var koselig å hilse på deg Victoria Er jo bestandig artig å hilse på aussiefolk, og å treffe tre "nye" aussieeiere er jo veldig artig!
Martine: hadde vært morsomt å møtt dere også! Skal 7turer til nedover (5-6med hund), så det er bare å si i fra:) |
Jeg kan jo forsåvidt finne en interessant kurshelg, og bli med på den Det var rett før jeg meldte på utdanningen, men akkurat da trodde jeg at jeg skulle gå agilityinstruktørutdannelse.... _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Man Jan 29, 2007 11:44 am Tittel: |
|
|
Martine: hadde vært morsomt å møtt dere også! Skal 7turer til nedover (5-6med hund), så det er bare å si i fra:) |
Jeg kan jo forsåvidt finne en interessant kurshelg, og bli med på den Det var rett før jeg meldte på utdanningen, men akkurat da trodde jeg at jeg skulle gå agilityinstruktørutdannelse.... _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

|
Skrevet: Man Jan 29, 2007 6:15 pm Tittel: |
|
|
Ja, er jo bare å finne noe som er interessant. Er jo litt greit det da, at en kan ta enkelte helger:) Bra kurs har det nå vært hittil:) _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 2122 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Tor Feb 01, 2007 8:45 am Tittel: |
|
|
| Ja, er jo bare å finne noe som er interessant. Er jo litt greit det da, at en kan ta enkelte helger:) Bra kurs har det nå vært hittil:) |
Du er heldig som får gå på det kurset. Vi har ei i hundeklubben vår som også tar den utdannelsen og hun skryter fælt av de. Håper jeg en dag kan få være med på det også. Kanskje vi sees en annen helg. Jeg bor bare 5 min unna Forsvarets Hundeskole. _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Fre Feb 02, 2007 5:35 pm Tittel: |
|
|
O shit! Takk for hjelpen folkens med å forklare dette med bilder og avartar! Jeg fikk det til!!!!!! Men bildet var ALT for stort, regnet med jeg rystet noen brukere ett øyeblikk, jeg ble iallefall svett i hendene
Skal prøve igjen, så vær tålmodig...  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Lør Feb 03, 2007 2:59 am Tittel: |
|
|
Mailin - du er en engel!! Takk for hjelpa!
Dette bildet ble jo kjempeflott! Endelig.......  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

|
Skrevet: Lør Feb 03, 2007 9:46 am Tittel: |
|
|
Nje za shto! (ingen årsak!)  _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
NAMI Ny bruker

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 60 Bosted: Tinn i Telemark
|
Skrevet: Søn Feb 04, 2007 3:49 pm Tittel: |
|
|
Hei, prøver og prøver å kunne sette bilde inn i et innlegg, men får det ikke til Har prøvd fra to forskjellige pc i tilfelle noe ikke funket på den ene. Har bilder i photobucket. Tar i mot tips med takk.
Bildet blir kun til img kode når jeg kopierer til innlegget.
[IMG]http://i139.photobucket.com/albums/q304/hestecintia/Nami04-1.jpg[/IMG]
Nami sin matmormor Heidi
www.123.hjemmeside.dk/cintia |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Søn Feb 04, 2007 3:54 pm Tittel: |
|
|
Trykk av hakene for deaktivering av html-kodene  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
aussie Bruker

Ble Medlem: 18 Jan 2007 Innlegg: 213 Bosted: haugesund
|
Skrevet: Tir Feb 06, 2007 6:44 pm Tittel: |
|
|
eg la opp et lite bilde eg.............
koss får eg det mindre???
Har endret det til avatar i photobucket...........
HJELP
JEG FIKK DET TIL  _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
|