| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
aboxno Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005 Innlegg: 483 Bosted: Heidal
|
Skrevet: Man Sep 19, 2005 3:05 pm Tittel: Fredrikstad 2 oktober |
|
|
Er det noen som skal dit og kunne tenke seg å stille en liten aussie frøken? Eier har muligens over booket, og løper rundt i en annen ring når aussien er i ringen.
Hunden jeg prater om går i åpen unghund. _________________ Oona og Aussiegjengen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Taran Bruker
Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 151
|
Skrevet: Man Sep 19, 2005 3:14 pm Tittel: |
|
|
Skal dessverre ikke dit, vis ikke kunne jeg godt ha gjort det..  _________________ Taran & Tella |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tonje Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1069 Bosted: Fjerdingby, Akershus
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2005 5:00 pm Tittel: |
|
|
Vi skal dit, men alle som kjenner meg (eller hva, Martine?) vet at jeg er helt nervevrak før jeg skal i ringen. Det er nok ikke noe hjelp i meg da dessverre. Kan selvfølgelig høre litt rundt med fler jeg kjenner som skal nedover om de har tid til å hjelpe. En løsning kan man vel alltids finne  _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2005 5:07 pm Tittel: |
|
|
| Tonje skrev: |
Vi skal dit, men alle som kjenner meg (eller hva, Martine?) vet at jeg er helt nervevrak før jeg skal i ringen. Det er nok ikke noe hjelp i meg da dessverre. Kan selvfølgelig høre litt rundt med fler jeg kjenner som skal nedover om de har tid til å hjelpe. En løsning kan man vel alltids finne  |
Haha, du??? Nervevrak? Det har jeg aldri fått med meg, hihi. Du er jo ikke snakkbar engang...
Men er jo stort sett alltid forsinkelser, så at det krasjer er jo lite sannsynlig. Isåfall finner vi en løsning der og da. Er mange som skal dit som kunne stilt.
Har ei venninne som elsker handling, som har handlet i hauger av år. Hun kunne sikkert tenkt seg det. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
aboxno Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005 Innlegg: 483 Bosted: Heidal
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2005 8:24 pm Tittel: |
|
|
Takk for alle svar
Jeg skal si ifra til Hanne at hun bare får møte opp og se om noen rundt ringen melder seg frivillig
Hunden er "Mia" alias B-my Magic Riverside av A...
Ikke mulig å ta feil av henne, siden hun er nesten hel svart med tan. Lita snerten frøken med lang hale. _________________ Oona og Aussiegjengen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2005 9:54 pm Tittel: |
|
|
Da skal vi kikke  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv