| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Aussie Gården Ny bruker

Ble Medlem: 06 Aug 2005 Innlegg: 59 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Tor Aug 18, 2005 1:56 pm Tittel: Aussie treff i Sandefjord |
|
|
Den 10 og 11 september skal jeg har aussie treff for aussie gården`s avkom og hunder fra andre kenler er også hjertlig velkommen.Jo flere hunder jo bedre.Det vil bli oppmøte på Sandefjord hundeklubb kl.09.00 begge dager.Her vil det bli ag kurs for både nybegynnere og vidregående og også en egen gruppe for valper/unghunder på lørdag.Valp/unghund gruppen skal Tove Tømmernes ha og her vil det bli mye sosialt 0g morro for valpene.Dette er gratis men ønsker dere lunch må dette bestillies.
Påmelding til både ag (her har vi kun 2 plasser ledige igjen) og valpegruppen (som er gratis) må skje innen 25 august.Ønsker du og lese mer om dette kan du gå inn på vår hjemmeside:
http://home.c2i.net/rebekka og vidre inn på treningsleir.
Det vil også bli koselig samling på lørdagskvelden.
Hilsen Aussie Gården`s Kennel |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Tor Aug 18, 2005 3:41 pm Tittel: |
|
|
Hadde jammen vært artig og vært med på nybegynnerkurset i agility med Blondie, men jeg skal i konfirmasjon den helgen - pokker og!
Vi må jammen få til et aussiemiljø her i Vestfold, er jo hauger av aussieeiere og aussier her. Hadde vært gøy og leid inn instruktører til kurs bare for oss med aussie.
Jeg skal muligens arrangere et klikkerkurs i nærmeste fremtid(i tillegg til det jeg arrangerer nå til helgen). kan jo la aussieeiere få førsteretten  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Aussie Gården Ny bruker

|
Skrevet: Tor Aug 18, 2005 4:05 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
Hadde jammen vært artig og vært med på nybegynnerkurset i agility med Blondie, men jeg skal i konfirmasjon den helgen - pokker og!
Vi må jammen få til et aussiemiljø her i Vestfold, er jo hauger av aussieeiere og aussier her. Hadde vært gøy og leid inn instruktører til kurs bare for oss med aussie.
Jeg skal muligens arrangere et klikkerkurs i nærmeste fremtid(i tillegg til det jeg arrangerer nå til helgen). kan jo la aussieeiere få førsteretten  |
Har du ikke mulighet til og være med på lørdag da?
Skal du overta Blondie? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Tor Aug 18, 2005 4:13 pm Tittel: |
|
|
| Aussie Gården skrev: |
Jeg skal muligens arrangere et klikkerkurs i nærmeste fremtid(i tillegg til det jeg arrangerer nå til helgen). kan jo la aussieeiere få førsteretten  |
Bare kurs på lørdag, går det da?? Ja, jeg overtar(på for) Blondie neste helg, skal prøve oss i agility og lydighet tenkte jeg. Har hatt henne her litt før, og hun har kjempepotensiale.
Min golden tispe på 6 år, avlives dessverre førstkommende onsdag grunnet allergi, eksem, våteksem og lavt tyroxin-nivå(stoffskifte problemer). Ingen ting vi kan gjøre for henne nå, så vi har måttet ta det vanskeligste valget en hundeeier må ta. Trist, men absolutt best for henne.
De har så godt av å være to disse hundene, og jeg trivdes bedre med med også.  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Aussie Gården Ny bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 8:33 am Tittel: |
|
|
Det er ingen problemer med og kun være med 1 dag.Det går helt fint.Kan tenke meg Blondie kan bli en fin ag hund
Bare kurs på lørdag, går det da?? Ja, jeg overtar(på for) Blondie neste helg, skal prøve oss i agility og lydighet tenkte jeg. Har hatt henne her litt før, og hun har kjempepotensiale.
Min golden tispe på 6 år, avlives dessverre førstkommende onsdag grunnet allergi, eksem, våteksem og lavt tyroxin-nivå(stoffskifte problemer). Ingen ting vi kan gjøre for henne nå, så vi har måttet ta det vanskeligste valget en hundeeier må ta. Trist, men absolutt best for henne.
De har så godt av å være to disse hundene, og jeg trivdes bedre med med også.  |
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Aussie Gården Ny bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 8:35 am Tittel: |
|
|
Det er ingen problemer med og kun være med 1 dag.Det går helt fint.Kan tenke meg Blondie kan bli en fin ag hund
De har så godt av å være to disse hundene, og jeg trivdes bedre med med også.  |
|
Det er ingen problemer med og kun være med 1 dag.Det går helt fint.Kan tenke meg Blondie kan bli en fin ag hund |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 8:39 am Tittel: |
|
|
Det er ingen problemer med og kun være med 1 dag.Det går helt fint.Kan tenke meg Blondie kan bli en fin ag hund |
Hva blir prisen da? Er på nybegynnerkurs i Tønsberg hundeklubb hver torsdag fra 1 september - 10 oktober med henne. Skal bli artig det.  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Aussie Gården Ny bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 8:45 am Tittel: |
|
|
Hva blir prisen da? Er på nybegynnerkurs i Tønsberg hundeklubb hver torsdag fra 1 september - 10 oktober med henne. Skal bli artig det.  |
Priden blir da 325 ink.lunch og kurset er da fra 09.00 til 16.00/17.00 på etter middagen.Senere på kvelden blir det samling enten her hjemme hos oss eller på Sandefjord hundeklubb hvis været blir dårlig |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 9:41 am Tittel: |
|
|
Vi er med vi, har sendt deg mail  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Vicky Aktiv bruker
Ble Medlem: 06 Aug 2005 Innlegg: 568
|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 7:53 pm Tittel: være med? |
|
|
Hei!
Mitt navn er Astrid Storkås og jeg har aussie fra Sol`s amazing, og jeg lurer på om det er sånn at andre aussier også kan være med?
Hilsen Astrid og Vicky |
|
| Til Toppen |
|
 |
Aussie Gården Ny bruker

|
Skrevet: Fre Aug 19, 2005 8:28 pm Tittel: Re: være med? |
|
|
| Vicky skrev: |
Hei!
Mitt navn er Astrid Storkås og jeg har aussie fra Sol`s amazing, og jeg lurer på om det er sånn at andre aussier også kan være med?
Hilsen Astrid og Vicky |
Hei!
Så lenge det er plasser igjen er alle som vil hjertlig velkommen til og være med.
Hilsen Kate |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Ons Sep 14, 2005 12:57 am Tittel: Re: Aussie treff i Sandefjord |
|
|
Den 10 og 11 september skal jeg har aussie treff for aussie gården`s avkom og hunder fra andre kenler er også hjertlig velkommen.Jo flere hunder jo bedre.Det vil bli oppmøte på Sandefjord hundeklubb kl.09.00 begge dager.Her vil det bli ag kurs for både nybegynnere og vidregående og også en egen gruppe for valper/unghunder på lørdag.Valp/unghund gruppen skal Tove Tømmernes ha og her vil det bli mye sosialt 0g morro for valpene.Dette er gratis men ønsker dere lunch må dette bestillies.
Påmelding til både ag (her har vi kun 2 plasser ledige igjen) og valpegruppen (som er gratis) må skje innen 25 august.Ønsker du og lese mer om dette kan du gå inn på vår hjemmeside:
http://home.c2i.net/rebekka og vidre inn på treningsleir.
Det vil også bli koselig samling på lørdagskvelden.
Hilsen Aussie Gården`s Kennel |
HEi.
Takk for sist. Kommer ikke over alt vi lærte. Han var utrolig gøy å trene med.
Husk nå skal vi legge oss i hard trening så vi kan begynne å konkurere til våren
Var kjempe koselig å være hos dere.
STOR klem fra Jonas med mamma _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|