| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Fre Mar 31, 2006 2:29 pm Tittel: Instruktørutdannelse i Tønsberg |
|
|
Vi har inngått et samarbeid med Arne Aarrestad og Siddis Hundeskole i Stavanger, og skal fra høsten 2006 holde instruktørutdanning i Tønsberg over 10 helger. Kurset er lagt opp med mest mulig hjemmearbeid når det gjelder teori og mest praksis i kurshelgene. Metodene som blir brukt bygger på positiv forsterkning og negativ straff.
gilabb.com er ´teknisk arrangør´, du vil bli utdannet på lik linje som om du skulle tatt utdannelsen i Stavanger.
Start: sept 2006
Pris: 14 000,-
Les mer på vår hjemmeside: www.gilabb.com _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
ghfossum Bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005 Innlegg: 242 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Fre Mar 31, 2006 11:17 pm Tittel: |
|
|
Kjempebra kurs!!! Anbefales!!!
Jeg går der nå. (Får bare håpe jeg klarer eksamen... ) Har gått mange kurs hos Arne og fått ett mye bedre hundehold etter at jeg begynte å trene hos/med han. (Bare spør Tara og Dewey... )
Ghita. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Lør Apr 01, 2006 5:14 am Tittel: |
|
|
| ghfossum skrev: |
Kjempebra kurs!!! Anbefales!!!
Jeg går der nå. (Får bare håpe jeg klarer eksamen... ) Har gått mange kurs hos Arne og fått ett mye bedre hundehold etter at jeg begynte å trene hos/med han. (Bare spør Tara og Dewey... )
Ghita. |
Hyggelig å høre. Måtte finne på noe, da instruktørtilbudet rundt her enten er snevert i innhold eller idiotisk lagt opp med tanke på kjøring.  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marianne Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 563 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Lør Apr 01, 2006 9:45 am Tittel: |
|
|
Må også bare hive meg på og anbefale kurs med Arne Aarestad. Har gått flere av hans kurs, og lærer noe nytt hver gang.
Marianne |
|
| Til Toppen |
|
 |
|