| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Man Aug 08, 2005 10:16 am Tittel: Drøbak 3.september |
|
|
Når jeg først er i gang med å slenge ut datoer og steder, kan jeg likegodt spørre om Drøbak også Hvem her skal til Drøbak? Vurderer å stille der, men regner med at det blir litt mye å dra både hit og til Letohallen.  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Taran Bruker
Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 151
|
Skrevet: Man Aug 15, 2005 5:36 pm Tittel: |
|
|
Jeg og Tella kommer dit vet du hvor mange Aussier det blir den dagen? har prøvd å sjekke litt rundt,men ikke funnet noe.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Man Aug 15, 2005 9:29 pm Tittel: |
|
|
| Taran skrev: |
Jeg og Tella kommer dit vet du hvor mange Aussier det blir den dagen? har prøvd å sjekke litt rundt,men ikke funnet noe.. |
Vet bare om Emil, Tella og Champ(rød tri som var plukket ut som Emil helt i begynnelsen) Var visst ikke så mange valper i det hele tatt, litt rart. Har jo vært endel de andre årene det har vært.
Har du forresten ståbilde av Tella? Hadde vært artig og sett henne ordentlig, ikke bare hoder og løpebilder, hehe  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Taran Bruker
|
Skrevet: Tir Aug 16, 2005 12:49 am Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Taran skrev: |
Vet bare om Emil, Tella og Champ(rød tri som var plukket ut som Emil helt i begynnelsen) Var visst ikke så mange valper i det hele tatt, litt rart. Har jo vært endel de andre årene det har vært.
Har du forresten ståbilde av Tella? Hadde vært artig og sett henne ordentlig, ikke bare hoder og løpebilder, hehe  |
Har en del stå bilder, har bare ikke fått rota meg til å lagt dem ut..hihi
skal få lagt ut noen i mårra, da er forhåpentlig vis ikke datan så klikk heller  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Søn Aug 28, 2005 5:52 pm Tittel: |
|
|
Er 6 aussievalper og litt over 90 valper! De som er med er:
Hannhunder:
Emil(Ki-Ro-Ma's)
Skip(Ki-Ro-Ma's)
Champ(Ki-Ro-Ma's)
Schumi(Aussiegården)
Tisper:
Jo-jo(Ki-Ro-Ma's)
Tella(Aussiegården)
Får håpe Emil kan oppføre seg neste helg da, han var ikke akkurat seg selv i Hønefoss i helgen. Men de er nå valper og uforutsigbare. _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Taran Bruker
|
Skrevet: Søn Aug 28, 2005 9:19 pm Tittel: |
|
|
Hjelp! Var egentlig ganske fornøyd med Tella, men da hun begynte å tulle med å hoppe og bite i båndet de siste rundene før dommern skulle kåre 1BTK.. Jeg var litt små irritert da hun gikk mye finere på barn og hund etterpå ja.. grr.. får håpe på det beste i Drøbak..  _________________ Taran & Tella |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

|
Skrevet: Søn Aug 28, 2005 9:22 pm Tittel: |
|
|
Du får komme bort denne gangen da. Var så opptatt av Emil, Blondie og alt annet at jeg fikk aldri kommet meg bort til dere....  _________________ Hilsen fra Martine
|
| Til Toppen |
|
 |
Taran Bruker
|
Skrevet: Søn Aug 28, 2005 10:01 pm Tittel: |
|
|
Ja, kom noen kjente som jeg ikke viste at kom, så snakket litt med dem og sånn..
Mamma skal kjøre meg til drøbak da og nå gruer hun seg vist, hun hater å kjøre trafikerte plasser, så vi skal nok kjøre rundt så langt det går ann.. LOL.. synd Tella og Emil begynte å tulle, vis ikke så hadde kanskje møttes i BIR ringen?  _________________ Taran & Tella |
|
| Til Toppen |
|
 |
|