AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Hvor fornøyd er du med din oppdretter?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  

Min oppdretter får terningkast:
6
55%
 55%  [ 11 ]
5
40%
 40%  [ 8 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
5%
 5%  [ 1 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Antall stemmer : 20

Av Innlegg
Martine
Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Jan 11, 2006 9:54 pm    Tittel: Hvor fornøyd er du med din oppdretter? Svar med Sitat

Etter tråden om hvilken oppdretter du hadde hund fra, hadde det jo vært spennende og høre om du var fornøyd i ettertid også. Vær ærlig nå...

Terningkast 1-6 der 6 er det beste. Om du har fått god oppfølging, alltid følt du kan ringe, fått alle opplysninger osv.

NB! Drittslenging i spesifiserte innlegg blir slettet.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
ghfossum
Bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Jan 11, 2006 10:36 pm    Tittel: Svar med Sitat

Er kjempefornøgd med oppdretteren!! Til og med andre (klubbmedlemmer) skryter av dem. Makan til oppfølging skal du lete lenge etter!!! Her er det lov til å mase og spørre om ALT!! OG du får svar!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Ghf.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Marianne
Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Jan 11, 2006 10:53 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg er også kjempefornøyd med min oppdretter. Kan spørre og grave om alt mulig og får svar. Føler vi har en veldig god kjemi. Very Happy

Det eneste jeg er misfornøyd med er at hun bor så langt borte Wink Hadde hun bodd nærmere kunne jeg vært med og lært om valpestell og fødsler og sånt. Smile Det hadde vært spennende.

Marianne
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vicky
Aktiv bruker

Ble Medlem: 06 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tor Jan 26, 2006 4:01 pm    Tittel: Svar med Sitat

I mine øyne finnes det ingen oppdretter som er som min. Hun er verdens mest fantastiske person, og en utrolig god venn. Helt fra min aussie ble født til jeg kunne hente henne bodde jeg omtrent hos oppdretter. Aldri lært så mye, og fått så mye hjelp før som jeg fikk der Smile Og som jeg fortsatt får uansett hva det gjelder Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Audhild
Ny bruker

Ble Medlem: 12 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Feb 10, 2006 12:10 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg kunne ikke vært mere fornøyd med oppdretter! Very Happy Kan spørre om hva som helst og føler at jeg har fått den oppfølgingen jeg har hatt behov for fra første stund Very Happy Sånn skulle alle oppdrettere vært...
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet