| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Min oppdretter får terningkast: |
| 6 |
|
55% |
[ 11 ] |
| 5 |
|
40% |
[ 8 ] |
| 4 |
|
0% |
[ 0 ] |
| 3 |
|
5% |
[ 1 ] |
| 2 |
|
0% |
[ 0 ] |
| 1 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Antall stemmer : 20 |
|
| Av |
Innlegg |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Ons Jan 11, 2006 9:54 pm Tittel: Hvor fornøyd er du med din oppdretter? |
|
|
Etter tråden om hvilken oppdretter du hadde hund fra, hadde det jo vært spennende og høre om du var fornøyd i ettertid også. Vær ærlig nå...
Terningkast 1-6 der 6 er det beste. Om du har fått god oppfølging, alltid følt du kan ringe, fått alle opplysninger osv.
NB! Drittslenging i spesifiserte innlegg blir slettet. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
ghfossum Bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005 Innlegg: 242 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Ons Jan 11, 2006 10:36 pm Tittel: |
|
|
Er kjempefornøgd med oppdretteren!! Til og med andre (klubbmedlemmer) skryter av dem. Makan til oppfølging skal du lete lenge etter!!! Her er det lov til å mase og spørre om ALT!! OG du får svar!!!
Ghf. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marianne Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 563 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Ons Jan 11, 2006 10:53 pm Tittel: |
|
|
Jeg er også kjempefornøyd med min oppdretter. Kan spørre og grave om alt mulig og får svar. Føler vi har en veldig god kjemi.
Det eneste jeg er misfornøyd med er at hun bor så langt borte Hadde hun bodd nærmere kunne jeg vært med og lært om valpestell og fødsler og sånt. Det hadde vært spennende.
Marianne |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vicky Aktiv bruker
Ble Medlem: 06 Aug 2005 Innlegg: 568
|
Skrevet: Tor Jan 26, 2006 4:01 pm Tittel: |
|
|
I mine øyne finnes det ingen oppdretter som er som min. Hun er verdens mest fantastiske person, og en utrolig god venn. Helt fra min aussie ble født til jeg kunne hente henne bodde jeg omtrent hos oppdretter. Aldri lært så mye, og fått så mye hjelp før som jeg fikk der Og som jeg fortsatt får uansett hva det gjelder  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Audhild Ny bruker
Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 74 Bosted: Hesseng(Kirkenes)
|
Skrevet: Fre Feb 10, 2006 12:10 am Tittel: |
|
|
Jeg kunne ikke vært mere fornøyd med oppdretter! Kan spørre om hva som helst og føler at jeg har fått den oppfølgingen jeg har hatt behov for fra første stund Sånn skulle alle oppdrettere vært... _________________ Audhild |
|
| Til Toppen |
|
 |
|