AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Aussien en pratsom rase?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  

Synes du aussien har lettere for å lage lyd enn andre raser?
Ja
100%
 100%  [ 14 ]
Nei
0%
 0%  [ 0 ]
Like mye
0%
 0%  [ 0 ]
Antall stemmer : 14

Av Innlegg
Lone
Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tir Jan 17, 2006 5:41 pm    Tittel: Aussien en pratsom rase? Svar med Sitat

Synes dere det virker som om aussien har lettere for å lage lyd enn andre raser? Bjeffe, pipe etc.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Marianne
Aktiv bruker

InnleggSkrevet: Tir Jan 17, 2006 8:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

Når har ikke jeg personlig erfaring med så mange andre raser da, men Amy er definitivt mer pratsom enn Bearded collien jeg hadde før. Det går fra piping før frokost og middag (hun er alltid sulten) via frustrasjonspip under trening når hun ikke forstår helt hva jeg vil og til skikkelig schäfergauling når vi har pause fra treningen og hun er ivrig etter å komme igang igjen. Høres omtrent sånn ut; AAAOOOOOAAAAOOOAAOO Very Happy

Marianne
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Lone
Særdeles aktiv bruker

InnleggSkrevet: Tir Jan 17, 2006 9:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mine to er veldig forskjellig på dette med lyd. Coyote er stille som ei mus, mens Brimi er ei stor skravlebøtte. Har plagdes masse med lyd på ham. Både bjeffing og nå i senere tid piping. Himla plagsomt! Evil or Very Mad
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet