| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lone Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 839
|
Skrevet: Tor Des 22, 2005 3:00 pm Tittel: Julefeiring |
|
|
Hei og god jul!
Hvordan feirer Norges og Sveriges aussier jul, da? Får de gaver eller kanskje ekstra god mat? Våre to får gjerne julegaver fra andre hundevenner eller fra "tanter" og "besteforeldre". Litt ekstra god mat får de også -middagsrester Middagsrester etter ribbe og pinnekjøtt faller veldig godt i smak  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Tor Des 22, 2005 9:52 pm Tittel: |
|
|
Noe ekstra mat vanker ikke, men kanskje i år - Sambo og jeg splitter oss i jula og er hos hver våres foreldre - og da gir vel svigermor de litt under bordet vil jeg tro... Hun gjør iallefall stort sett det.
Julegaver får de selvfølgelig(fikk de i dag da...), og de gir julegaver til de aller nærmeste  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Britt-Marie Bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 238 Bosted: Malmberget, Sverige
|
Skrevet: Tor Des 22, 2005 10:35 pm Tittel: |
|
|
Hej!!
Våra får varsin julklapp och sen brukar dom få nått gott att äta..
God Jul Och Gott Nytt År
Britt-marie _________________ Aussie & Sheltie
http://hem.passagen.se/bimaqina/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 501 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Fre Des 23, 2005 11:21 pm Tittel: |
|
|
Mine to får en god tur på formidagen, eller Laska får en god tur, Lyng sitter i sekken på sparken
Så vanker det litt ekstra god julemat... I år regner jeg med at det blir elgbein med en del kjøtt på (1.juledag får de ryper, og 2.juledag blir det hvalbiff... ) Så får de noen julegaver, og gir noen julegaver..bare til mine foreldre og besteforeldre som har vært så snill å passe de i jula mens jeg har jobbet...Man må jo ha penger til å leve! Så, jeg tror de synes jula er en grei ting. Laska må være fast nå når pepperkakehuset har kommer opp.. Hun stjeler som en ravn, så det må forhindres! Mens Lyng tusler rundt og koser seg Så håper jeg de lar juletreet være, selv om jeg tviler... hehe
God Jul! Klemmer fra oss tre! _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jason Bruker

Ble Medlem: 15 Aug 2005 Innlegg: 138 Bosted: Kiruna Sverige
|
Skrevet: Lør Des 24, 2005 2:13 pm Tittel: |
|
|
Mina hundar får en massa god mat (rester)
Sen fick dom var sitt tjocka fleece dekken igår, det var så kallt ute då, så vi gav dom paketen lite för tidigt.
Annars har dom fått en lång skogstur och lekt i snön! Nu ska vi snart se på Donald`s jul, det gillar dom
Vi önskar alla en riktig GOD JUL!!! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|