| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Hinkespretten Ny bruker

Ble Medlem: 14 Jan 2009 Innlegg: 92 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Lør Jun 06, 2009 8:12 pm Tittel: Sperre av en gang |
|
|
Mitt lille monster trenger noe begrensninger i "virkeområdet" da han har ødelagt diverse inne, blant annet 1 lampe, et par gamle stoler, noen kabler og ledninger etc. og har også gnagd på peisen... Jeg har en "lang gang" han i grunnen kan være i, men må sperre av inn til resten av leiligheten. Av den grunn trenger jeg en trappegrind e.l. som er min 1.55 m bred... Noen som har tips? Tror ikke løse deler, eks. til kompostbinge fungerer - han kommer til å klare å skyve på dem - lurke seg ut - så det må være noe som er "fast" og sikkert og som vi kan åpne på dagtid. Alle tips mottas med takk! _________________ Anita og Bailey  |
|
| Til Toppen |
|
 |
confusia Bruker

Ble Medlem: 20 Sep 2007 Innlegg: 101 Bosted: Asker
|
Skrevet: Lør Jun 06, 2009 11:08 pm Tittel: |
|
|
Hei!
Kjøp en trappegrind på f.eks Brio eller Ikea. Jeg har en slik fra gangen og inn til stua, og den fungerer slik at man justerer bredde selv ved montering. Åpnes og lukkes greit ved behov. Min er i hvit metall og kostet 399,-
Lykke til!  _________________ Siv, Egon & P`Trine
http://www.blogtown.se/profile.php?id=Confusia |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hinkespretten Ny bruker

Ble Medlem: 14 Jan 2009 Innlegg: 92 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Søn Jun 07, 2009 6:35 pm Tittel: |
|
|
| confusia skrev: |
Hei!
Kjøp en trappegrind på f.eks Brio eller Ikea. Jeg har en slik fra gangen og inn til stua, og den fungerer slik at man justerer bredde selv ved montering. Åpnes og lukkes greit ved behov. Min er i hvit metall og kostet 399,-
Lykke til!  |
Det kan jeg prøve på... En annen utfordring jeg glemte å skrive er at jeg må ha en av den typen som man ikke fester med skruer i veggen - det er nemlig gipsvegg på den ene siden og brannmur på den andre... Jeg får høre med dem - takk  _________________ Anita og Bailey  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|