AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Ulike agility-dommere

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Hundesport
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Martine
Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Des 07, 2005 1:53 pm    Tittel: Ulike agility-dommere Svar med Sitat

Dere som har konkurrert i agility har sikkert dannet dere bilder av ulike dommere sine baner. Hva kjennetegner de ulike dommerene?

Fyr løs Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
asbjørn
Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tor Des 08, 2005 8:33 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hei jeg liker godt banene til Petter Nordlien,han har mangen artige baner og kombinasjoner.
Han er veldig flink med å lage baner som passer til de forskjellige klassene.kl1 banene han lager er naturlig for hunden å gå. Han er opptatt av en skal lykkes i kl1 og ikke bli skremt av første konkuranse. Razz Razz
jeg stilte selv min første konk for petter Embarassed

kl2 banene er mer føringsbaner,brifer du en kl2 bane og synest den er enkel er det sikkert en felle en eller anen plass.Han lager kombinasjoner som kan løses på flere måter for å opnå bedre fart og tid. Razz Razz

Han lager baner som er tilpasset kl1 kl2 kl3 Uten å bygge om banen, bare bytter ut nr på hindrene. slik at en unngår mye venting imellom klassene Very Happy Very Happy

ligger en del baner av Petter og Magne Alden (aussi oppdretter) her
http://user.tninet.se/~mdj797s/
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vokterens
Bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tor Des 08, 2005 9:57 pm    Tittel: Agility baner Svar med Sitat

Asbjørn, har jeg noen gang sagt du er en engel?? De banene som lå på den siden - wooww det er nesten så jeg reiser på trening NÅ!!!(hadde det ikke vært for de 30cm med snø som ligger på treningsbanen...

Og du er hjertelig velkommen til å sende oss slike linker - i bøtter og spann!!

Hils til lille bissevovven fra modern, fadern og søs!!! VOFF VOFF det er snø!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Martine
Erfaren bruker

InnleggSkrevet: Fre Des 09, 2005 1:30 am    Tittel: Svar med Sitat

TUSEN TAKK Asbjørn, dette var bra saker Wink
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
victoria
Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005

InnleggSkrevet: Fre Des 09, 2005 2:52 am    Tittel: Svar med Sitat

Der var det utrolig mange bra baner. Skal ta med noen på trening.
Takk for at du la dem inn. Very Happy
asbjørn
Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Des 09, 2005 7:15 pm    Tittel: Svar med Sitat

takk takk...skriv gjerne en melding i gjesteboken til Magne og takk han da blir han nok veldig glad Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
victoria
Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005

InnleggSkrevet: Lør Des 10, 2005 1:57 pm    Tittel: Svar med Sitat

asbjørn skrev:
takk takk...skriv gjerne en melding i gjesteboken til Magne og takk han da blir han nok veldig glad Very Happy Very Happy Very Happy

Det skal jeg gjøre Very Happy
Martine
Erfaren bruker

InnleggSkrevet: Tir Des 13, 2005 5:51 pm    Tittel: Svar med Sitat

Selv om det egentlig ikke har noe med overskriften og gjøre, så poster jeg det allikevel.

Enda flere baner:
http://www.agilitysyd.dk/BANER/baner.htm
Til Toppen
Karoline
Ny bruker

Ble Medlem: 08 Aug 2005

InnleggSkrevet: Tir Des 13, 2005 8:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

For min del er jeg ikke noe glad for å gå for lydighetsdommere.Setter ofte veldig vanskelig baner, og ULOGISKE. De har sjeldent gått agility selv, så vet ikke hva det går ut på. Så de velger teite løsninger for å få det vanskelig. Det er helt greit at det er vanskelig i klasse 3 (og dette syntes jeg er helt riktig) Men det går fint ann å lage vanskelige kombinasjoner uten stygge opp og ned ganger til felt hindrene. Det så vi senest i NM i Vikingskipet. Da Arild hadde satt mønet i så spiss vinkel at MANGE raske små og mellomhunder faktisk suste rett over mønet på tvers fordi vinkelen ble for brå. Dette syntes jeg er helt unødvenig. Heldigvis rettet han det litt til store hunder, ellers kunne det ha skjedd stygge skader...
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Hundesport Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet