| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Juliess Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 61 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Man Aug 18, 2008 9:42 am Tittel: |
|
|
Domener koster penger, og da må man få inn pengene på en eller annen måte først..
Vet ikke hvordan det fungerer å sette på passord for nye brukere på slike gratisforum? _________________ www.juliess.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1485 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Man Aug 18, 2008 10:09 am Tittel: |
|
|
| Juliess skrev: |
Domener koster penger, og da må man få inn pengene på en eller annen måte først..
Vet ikke hvordan det fungerer å sette på passord for nye brukere på slike gratisforum? |
Det kan fikses det, problemet er at det er mange som da får problemer med å registrere seg pga ikke kompatibelt med alle nettlesere osv.
Det er jo bare å ikke åpne de, man klarer fint å se at det ikke handler om aussie. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bambi Bruker

Ble Medlem: 10 Mar 2008 Innlegg: 205 Bosted: Strømmen
|
Skrevet: Man Aug 18, 2008 11:21 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Juliess skrev: |
Vet ikke hvordan det fungerer å sette på passord for nye brukere på slike gratisforum? |
Det kan fikses det, problemet er at det er mange som da får problemer med å registrere seg pga ikke kompatibelt med alle nettlesere osv.
Det er jo bare å ikke åpne de, man klarer fint å se at det ikke handler om aussie. |
Om det blir gitt tid kan jeg sikkert ordne det nogenlunde gratis med domene navn Min far driver å setter opp en ftp server med mulighet for å ha webhotell, domener og osv. Jeg kan sikkert prøve å overtale han at det ikke koster mere enn 50,- året e.l. kanskje gratis tilogmed Men hva krever dette forumet Martine ? Er det du som er "Admin" ? _________________ Håpet er lys og lyset er stort, kommer du til å slukke mitt lys eller kan mitt håp bli realitet?
- Yvonne og Sofus -
www.cavaussie.norblogg.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan starte nye temaer i dette forumet Du kan svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|