AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Bare min mail som er fylt opp til randen med spam-mail?
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Postkassen
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Juliess
Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008

InnleggSkrevet: Man Aug 18, 2008 9:42 am    Tittel: Svar med Sitat

Domener koster penger, og da må man få inn pengene på en eller annen måte først..
Vet ikke hvordan det fungerer å sette på passord for nye brukere på slike gratisforum?
Martine
Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Man Aug 18, 2008 10:09 am    Tittel: Svar med Sitat

Juliess skrev:
Domener koster penger, og da må man få inn pengene på en eller annen måte først..
Vet ikke hvordan det fungerer å sette på passord for nye brukere på slike gratisforum?

Det kan fikses det, problemet er at det er mange som da får problemer med å registrere seg pga ikke kompatibelt med alle nettlesere osv.

Det er jo bare å ikke åpne de, man klarer fint å se at det ikke handler om aussie.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Bambi
Bruker

Ble Medlem: 10 Mar 2008

InnleggSkrevet: Man Aug 18, 2008 11:21 pm    Tittel: Svar med Sitat

Martine skrev:
Juliess skrev:

Det kan fikses det, problemet er at det er mange som da får problemer med å registrere seg pga ikke kompatibelt med alle nettlesere osv.

Det er jo bare å ikke åpne de, man klarer fint å se at det ikke handler om aussie.

Om det blir gitt tid kan jeg sikkert ordne det nogenlunde gratis Rolling Eyes med domene navn Smile Min far driver å setter opp en ftp server med mulighet for å ha webhotell, domener og osv. Jeg kan sikkert prøve å overtale han at det ikke koster mere enn 50,- året e.l. Rolling Eyes kanskje gratis tilogmed Smile Men hva krever dette forumet Martine ? Smile Er det du som er "Admin" ?

- Yvonne og Sofus -

www.cavaussie.norblogg.net
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Postkassen Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan starte nye temaer i dette forumet
Du kan svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet