| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lone Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 839
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 5:25 pm Tittel: Den beste egenskapen |
|
|
Hva synes du er den beste egenskapen til aussien generelt?
Bare interessant å vite og kanskje til resurs for de som vurderer rasen
Jeg synes aussien har SÅ mange gode egenskaper, så jeg er jammen ikke sikker på hva jeg synes er den nummer 1 beste egenskapen deres! Jeg må tenke litt på det og komme tilbake med det. Men hva synes dere andre? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Elin og Madde Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 1080 Bosted: Meisingset, møre og romsdal
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 5:28 pm Tittel: |
|
|
Den beste egenskapen til aussien er vel at den gir så mye av seg selv og kan brukes til alt  _________________ Hilsen Elin og Madde som alltid er enig med hverandre |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jorun Bruker

Ble Medlem: 13 Jan 2008 Innlegg: 172 Bosted: Kløfta
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 8:52 pm Tittel: |
|
|
signerer den Elin og Madde  |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 12:04 am Tittel: |
|
|
| Den beste egenskapen synes jeg er attityden. I det ligger det så mye. Deres herlige vesen, pågangsmot, tøffhet, sjarm, klovneri, arbeidsmoral etc. |
|
| Til Toppen |
|
 |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 8:41 am Tittel: |
|
|
Synes det er hele personligheten! Synes de er så morsomme å trene, lett-trente men absolutt med en egen mening om hvordan ting skal gjøres . Lojaliteten ovenfor eieren er et kjempepluss og at de alltid er glade er kanskje det som jeg settter aller mest pris på . _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Linda & Kid Aktiv bruker

Ble Medlem: 14 Aug 2005 Innlegg: 433 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 1:47 pm Tittel: |
|
|
Den beste egenskapen er at man kan ta de rett ut av bilen og de er klare som ett egg for å trene, uansett hva det måtte være !  _________________ Linda Ødegaard |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 472 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 2:22 pm Tittel: |
|
|
Jeg vet ikke helt enda, men det som fremdeles gjør meg helt varm og ør i hjerterota er oppfinnsomheten og alt klovneriet... Igrunnen hele personligheten. Når vi trener er hun så glad og ivrig og prøver alt hun kan for å få til det jeg vil at hun skal, også er hun så oppfinnsom hvis hun står fast. Prøver og prøver og prøver.
I hverdagen er hun så morsom og herlig, har de merkeligste lydene og får oss til å le hele tiden! Hun har sin egen måte å vise hvor glad hun er i oss også, - da legger hun labbene på fanget eller helst rundt halsen mens hun legger hodet på brystet ditt og suuuukker tungt.  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 2122 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 2:52 pm Tittel: |
|
|
| Lone skrev: |
| Den beste egenskapen synes jeg er attityden. I det ligger det så mye. Deres herlige vesen, pågangsmot, tøffhet, sjarm, klovneri, arbeidsmoral etc. |
Signerer den!!!  _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marianne Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 563 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 10:00 pm Tittel: |
|
|
| MariBa skrev: |
Synes det er hele personligheten! Synes de er så morsomme å trene, lett-trente men absolutt med en egen mening om hvordan ting skal gjøres . Lojaliteten ovenfor eieren er et kjempepluss og at de alltid er glade er kanskje det som jeg settter aller mest pris på . |
Enig i denne jeg. _________________ Marianne og Amy |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Tor Aug 14, 2008 9:26 am Tittel: |
|
|
At den er så allsidig i bruksområder og at den er smart! Dessuten er den jo meget vakker også... _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Tor Aug 14, 2008 11:55 am Tittel: |
|
|
| Beate skrev: |
| At den er så allsidig i bruksområder og at den er smart! Dessuten er den jo meget vakker også... |
Ja, vakker er den virkelig  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Alvrina Ny bruker

Ble Medlem: 13 Jan 2008 Innlegg: 31
|
Skrevet: Søn Aug 17, 2008 3:16 pm Tittel: |
|
|
Jeg liker godt personligheten. Jeg kjenner jo ikke så mange andre aussier, men jeg liker min egen sin personlighet og personligheten til aussien nede på jobben (Mocca).
Men det jeg liker aller best, iallefall med min egen, er at hun vil være med meg. Hun liker å være der det skjer, og hun følger meg stort sett uansett hvor jeg går. Hun er en sann følges venn!(for meg da)
Også er de veldig vakre hunder.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|