| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Lør Jun 28, 2008 10:03 pm Tittel: |
|
|
| Sitat: |
hihi:) ang padling.. Jeg lærte Zima i vinter å gå med høye løft med forbena, slik mange hester gjør i høyere dressur. Zima syntes det var fantastisk kult så hun ville gjerne ha det med seg inn i utstillingsringen også, men det så ikke så pent ut hvis man skulle se på løpssettet. Så stakars sambo måtte trene det bort når de skulle løpe pent
Får legge på en fotkommando på de høye labbeløftene, så vi kan masjere i lag |
Morsomt!!!  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Elibobben Bruker

Ble Medlem: 03 Mai 2007 Innlegg: 118 Bosted: Ålesund / Vikebukt
|
Skrevet: Fre Aug 01, 2008 4:19 pm Tittel: |
|
|
Vi bruker ei tynn gullenke med sort line og det funker supert!
Lykke til med debuten!
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 472 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Tor Aug 14, 2008 9:13 pm Tittel: |
|
|
Noia :O Nå er det ikke så lenge igjen. Ikke har vi øvd så mye heller, men jeg syns jeg har vært flink til å gjøre "tannsjekk" til en del av kosen Hun har alltid vært veldig grei på det punktet, og hun ble enda bedre etter valpekurset.. Der byttet vi hund nesten hver kurskveld og håndterte hverandre sine hunder, så My ble plukket i munnen av voksne, barn, menn og damer. Med skjegg og uten skjegg. Så jeg håper den delen går bra Skal prøve å få noen hun ikke kjenner så godt fra tidligere til å være "liksomdommer" for oss noen ganger før utstillingen, men tenker sånn at vi må jo bare prøve så får vi jo se hva vi trenger å trene mer på etter det...
Kan ikke trene oss ihjel på noe vi ikke helt vet hva er liksom... Ser for meg det blir så mye enklere når jeg vet hva en utstilling ER!
Ellers fant jeg det perfekte båndet også, i skinn. Litt tykt, men ikke for tykt, og veldig godt å holde i. Det så pent ut rundt halsen til My også, og det var veldig greit å stramme/slakke på men alikevel så kunne ikke hun vri seg ut av det når jeg hadde strammet til. Litt dyrt da, 300,- kr... Men,men - kan bli et fint by-bånd også hvis My ikke blir å satse på en karriere som utstillingshund  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|