| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Gjest
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 4:37 pm Tittel: Bare min mail som er fylt opp til randen med spam-mail? |
|
|
.. Ser alle andre all reklamen hver gang de kommer inn og får andre utrolig mye spam-mail? Og hva er disse perverse innleggene som dukker opp titt og ofte??
Det er ikke interesse for å åpne et nytt forum som kan holdes spamfritt? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gjest
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 6:12 pm Tittel: |
|
|
| Jeg har akkurat det samme problemet. Ganske lei av det. |
|
| Til Toppen |
|
 |
confusia Ny bruker

Ble Medlem: 20 Sep 2007 Innlegg: 67 Bosted: Asker
|
|
| Til Toppen |
|
 |
confusia Ny bruker

Ble Medlem: 20 Sep 2007 Innlegg: 67 Bosted: Asker
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 472 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 6:24 pm Tittel: |
|
|
*ler* det gjorde jeg også, er jeg som skrev øverst her :p
Jeg har sjekket litt ut rundt om på nett og har funnet flere forumer som har en del verktøy som kan hindre spam og reklame. Noen av dem hadde også ganske så fine layouter også... Sjekk dette:
http://aussieforumnorge.diskusjoner.net/
Synd det ikke går ann å importere alle innleggene og trådene fra et forum til et annet. Det er jo utrolig trist å miste så mange innlegg som det er her inne.
Jeg syns det er litt dårlig at vi må sitte å slite med all denne til tider BRÅKETE reklamen og de perverse innleggene når andre har fine, oversiktelige forumer uten masse tøv og tull.  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bambi Bruker

Ble Medlem: 10 Mar 2008 Innlegg: 205 Bosted: Strømmen
|
Skrevet: Man Aug 11, 2008 1:18 pm Tittel: |
|
|
Men hvorfor forsøker vi ikke å flytte da.. så får man heller bare tape de trådene. for det er fordømt irritewrende altså
Om ikke annet burde det være noen som føler med og fjerner alle disse sex addsene... _________________ Håpet er lys og lyset er stort, kommer du til å slukke mitt lys eller kan mitt håp bli realitet?
- Yvonne og Sofus -
www.cavaussie.norblogg.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Man Aug 11, 2008 1:51 pm Tittel: |
|
|
| Bambi skrev: |
Men hvorfor forsøker vi ikke å flytte da.. så får man heller bare tape de trådene. for det er fordømt irritewrende altså
Om ikke annet burde det være noen som føler med og fjerner alle disse sex addsene... |
Jeg sletter mellom 5 og 30 innlegg om dagen, så tro meg - det er noen som sitter og gjør det  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bambi Bruker

|
Skrevet: Man Aug 11, 2008 2:15 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Bambi skrev: |
Om ikke annet burde det være noen som føler med og fjerner alle disse sex addsene... |
Jeg sletter mellom 5 og 30 innlegg om dagen, så tro meg - det er noen som sitter og gjør det  |
stakkars deg! Takk for at du gjør jobben da!  _________________ Håpet er lys og lyset er stort, kommer du til å slukke mitt lys eller kan mitt håp bli realitet?
- Yvonne og Sofus -
|
| Til Toppen |
|
 |
Juliess Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 61 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 9:28 pm Tittel: |
|
|
Har null problemer med spam, i tilfelle går det nok rett i søpla via filteret på mailen.. så kanskje dere har "dårligere" beskyttelse på mailen enn det jeg har?
Forøvrig lite plagsomt med de sextrådene da, det er jo lett å se på overskriften hva innholdet er og la være å åpne (eller åpne og få seg en god latter). _________________ www.juliess.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bambi Bruker

|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 11:50 pm Tittel: |
|
|
| Juliess skrev: |
Har null problemer med spam, i tilfelle går det nok rett i søpla via filteret på mailen.. så kanskje dere har "dårligere" beskyttelse på mailen enn det jeg har?
Forøvrig lite plagsomt med de sextrådene da, det er jo lett å se på overskriften hva innholdet er og la være å åpne (eller åpne og få seg en god latter). |
Jeg har ikke hatt noe særlig trøbbel med mailene før jeg ble mere "aktiv" her.. og jeg har en ganske så god spam protector. for jeg har aldri motatt ellers.. _________________ Håpet er lys og lyset er stort, kommer du til å slukke mitt lys eller kan mitt håp bli realitet?
- Yvonne og Sofus -
|
| Til Toppen |
|
 |
PsychoLynx Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Des 2005 Innlegg: 459
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 10:25 am Tittel: |
|
|
Jeg får ikke noe spes mer spam før og etter her... Får vel kanskje 1-2 i uka eller noe, og de havner rett i spamfilteret. Og jeg har registrert den mailadressa MANGE steder. Får fler på den andre mailen min  _________________ Marit
"There is no dark side of the moon really - matter of fact, it's all dark" |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mission Bruker

Ble Medlem: 20 Jun 2007 Innlegg: 256 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Ons Aug 13, 2008 4:00 pm Tittel: |
|
|
| Har heller ikke problemer med spam på mail!! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Alvrina Ny bruker

Ble Medlem: 13 Jan 2008 Innlegg: 31
|
Skrevet: Søn Aug 17, 2008 3:28 pm Tittel: |
|
|
| Kan man ikke utestenge de brukerene som poster de ekle inleggene? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1486 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Søn Aug 17, 2008 4:30 pm Tittel: |
|
|
| Alvrina skrev: |
De registrerer en ny for hver post de poster. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bambi Bruker

|
Skrevet: Søn Aug 17, 2008 6:05 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Alvrina skrev: |
De registrerer en ny for hver post de poster. |
Hva med å sette ett domene navn på forumet ? Vil tro det kan hjelpe  _________________ Håpet er lys og lyset er stort, kommer du til å slukke mitt lys eller kan mitt håp bli realitet?
- Yvonne og Sofus -
|
| Til Toppen |
|
 |
|