| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Juliess Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 52 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Man Jun 30, 2008 8:09 pm Tittel: |
|
|
Startinnlegget er vel kanskje en blanding av skuffelse og et lite spørsmål om hvordan man kan gjøre det bedre.
I nesten to år var jeg redaktør for medlemsbladet til Ulvehundklubben. Da var det MIN oppgave å samle sammen alt stoffet, klippe inn utstillingsresultater fra DogWeb, finne bilder, skrive artikler selv (eller finne f. eks godbitoppskrifter som jeg kunne låne av andre), relevant stoff.. Man går tom etter en stund. Kan alltid skrive om flåttforebyggende tiltak hver sommer, men det føles trått.
Som "forenværende redaktør" så vil jeg bare oppfordre alle som har NOE, enten om det er Bridie som skifter dekk eller en hund som gikk til 43 poeng i klasse 1LP, til å sende inn! Det er forferdelig kjedelig og trist å sitte der som redaktør mens du VET mange medlemmer syns bladet er kjedelig, men det er grenser for hvor mye man klarer å gjøre når man har evt. skole og jobb ved siden av.
Med mindre raseklubben har en meget spesiell redaktør så tviler jeg på at denne sitter og tenker "uff, for et kjedelig bilde av denne hunden". Det er vel mer glede over at noen faktisk sender inn noe.
Så..løp og..hmm.. send!  _________________ www.juliess.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
asbjørn Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005 Innlegg: 182 Bosted: hjelmås
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|