AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Limig av ører

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elibobben
Bruker

Ble Medlem: 03 Mai 2007

InnleggSkrevet: Søn Jun 08, 2008 9:33 am    Tittel: Limig av ører Svar med Sitat

Jeg har litt problemer når det gjelder liming av ørene til Ayla. Jeg har brettet dem vanlig framover litt, for å se hvordan det ble, noe som resulterte i at den ene øren nå ligger brettet framover, mens den andre ligger som rosenører. Prøvde å lime med tekstillim, men Ayla var ikke helt enig, og det trenger jo tid til å tørke, noe som virket som det kunne ta sin tid Confused Hun blir bare eldre og eldre, og jeg trenger noen gode tips Confused
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Lurifaksen
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007

InnleggSkrevet: Søn Jun 08, 2008 10:43 am    Tittel: Svar med Sitat

Men.. Kan ikke aussien ha rosenører da? Hvorfor stresse så utrolig med noen ører? Hva med å massere dem mange ganger om dagen, eller i værste fall sette på litt teip hvis du absolutt må?

Ser for meg at det blir mye tull hvis man skal prøve å lime aussievalp-ører med tekstil lim, hihi. Jeg ser for meg tekstil lim "overalt" når jeg tenker på det. Laughing
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
aboxno
Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005

InnleggSkrevet: Søn Jun 08, 2008 11:54 am    Tittel: Svar med Sitat

Hei

Aussien kan ha rosen ører de. Men personlig synes jeg det er noe av det minst kledelige som finnes Laughing

Skal du lime få oppdretteren din til å vise deg- hvis de har erfaring med det... men synes det er unødvendig å bruke lim. Noen striper med f.eks maskerings tape gjør nytten.
Vicky
Aktiv bruker

Ble Medlem: 06 Aug 2005

InnleggSkrevet: Søn Jun 08, 2008 4:44 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg skjønner ikke helt poenget med å lime ører.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Elibobben
Bruker

InnleggSkrevet: Lør Jun 14, 2008 7:38 pm    Tittel: Svar med Sitat

Neinei. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg vil lime ører, så da er jo spørsmålet hvordan, som kun èn har svart på her Confused

Oppdretter sa hun brukte tekstillim så da prøvde jeg det. Har prøvd igjen, og ble litt mer vellykket, bortsett fra at Ayla abolsutt ikke ville ha det der så hun rev det fort opp igjen Confused Hvordan få henne til å godta det?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Mystica
Bruker

Ble Medlem: 07 Okt 2005

InnleggSkrevet: Lør Jun 14, 2008 11:19 pm    Tittel: Svar med Sitat

Smile Hei! Kjøp sportstape på apoteket,sett en liten lapp nederst på øreflippen,og fest en liten remse fra det ene øret til det andre under haka på hunden .ikke stramt! Den skal henge løst ,pass på og brette den dobbelt så den ikke klistrer seg til håret. Det er ikke ubehagelig for hunden,og er greit å få av igjen.de fleste finner seg i det uten problemer.
Hilsen Frøydis og www.svartingane.com Very Happy
Til Toppen
Elibobben
Bruker

InnleggSkrevet: Søn Jun 15, 2008 10:49 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mystica skrev:
Smile Hei! Kjøp sportstape på apoteket,sett en liten lapp nederst på øreflippen,og fest en liten remse fra det ene øret til det andre under haka på hunden .ikke stramt! Den skal henge løst ,pass på og brette den dobbelt så den ikke klistrer seg til håret. Det er ikke ubehagelig for hunden,og er greit å få av igjen.de fleste finner seg i det uten problemer.
Hilsen Frøydis og www.svartingane.com Very Happy

Hmm.. Takk, dette skal jeg prøve Very Happy
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Generelle spørsmål Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet