| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1475 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Lør Mai 03, 2008 10:55 pm Tittel: |
|
|
Moro å se bilder Når de plasserer agilityen laaaaangt unna, fikk vi jo ikke med oss den... _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mission Bruker

Ble Medlem: 20 Jun 2007 Innlegg: 235 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Lør Mai 03, 2008 10:57 pm Tittel: |
|
|
| hahhhaha... hvem var det som var ferdig med agilitystevne 2 timer før Aussien fikk komme iringen;) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1475 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Søn Mai 04, 2008 8:15 pm Tittel: |
|
|
| Mission skrev: |
| hahhhaha... hvem var det som var ferdig med agilitystevne 2 timer før Aussien fikk komme iringen;) |
Når man har en bil og den andre part hadde lovet oss bort på toller-spesialen på en herlig strand, så... Vi hadde jo ikke strand ved hotellet vettu *fnis*
Det som imidlertid var kjedelig, var at vi i dag oppdaget at det var rett over haugen fra universitetet Så jeg kunne jo bare gått bort, istedet for å sitte og se på en rase som ikke interesserer meg så mye  _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Man Mai 05, 2008 2:45 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Mission skrev: |
Når man har en bil og den andre part hadde lovet oss bort på toller-spesialen på en herlig strand, så... Vi hadde jo ikke strand ved hotellet vettu *fnis*
Det som imidlertid var kjedelig, var at vi i dag oppdaget at det var rett over haugen fra universitetet Så jeg kunne jo bare gått bort, istedet for å sitte og se på en rase som ikke interesserer meg så mye  |
Ha ha ha ha ha;) _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|