AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Agility.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Hundesport
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
MariBa
Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007

InnleggSkrevet: Lør Feb 16, 2008 10:43 pm    Tittel: Agility. Svar med Sitat

Hei,
For en stund siden spurte jeg etter tips til en god instruktør innen konkurranselydighet her på forumet. Takket være tipsene fra dere, er nå den saken i boks Smile .
Men så trenger vi også en agility-instruktør... Finnes det noen slike her inne som kan tenke seg å holde at weekendkurs i agility? Eller evt kjenner dere noen flinke instruktører å anbefale? Det er snakk om helt ferske ekvipasjer + noen som kan litt (vært på et nybegynnerkurs). Vi er en gjeng som prøver å få til økt aktivitet i hundeklubben her, og jeg vet at både kurs innen konkurranselydighet og agility har vært et savn her. Så hvis noen har tips blir jeg kjempeglad! God helg, folkens!
Lone
Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Søn Feb 17, 2008 1:00 am    Tittel: Svar med Sitat

Emelie Johnson Vegh og Eva Bertilsson på www.carpemomentum.nu er to meeeeget dyktige instruktører. De passer til både nybegynner og konkurranse kurs. Hyggelige og positive damer som kan spre glede rundt agilitysporten Smile

Fanny Gott tror jeg også er dyktig på agility.

Ellers vet jeg om et par-tre dyktige agilityutøvere i vår hundeklubb som har hatt noen kurs og er flinke på det, så hvis dere vil ha noen fra Tromsø, kan jeg gi navn og nummer til dem.

Jenny Damm har jeg også hørt skal være flink.

Ellers får dere vel tenke litt på hvilket handlingssystem dere bruker eller vil bruke, det har noe å si for hvilke instruktører man vil ha til å ha kurs.

When God made aussies, he was just showing off!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Annica
Bruker

Ble Medlem: 15 Aug 2005

InnleggSkrevet: Søn Feb 17, 2008 6:40 pm    Tittel: Svar med Sitat

Enig med Lone om instruktørstipsen.

Det ær førstås svårt som nybegynnere å veta vilket handlingssystem man vil bruke, men Greg Derrets ær ju vældigt poppis nu och de instruktørerna i hans system som jag gått kurs før sjælv o verkligen skulle rekommendera ær Eva Bertilsson o Mija Jansson.

Fanny Gott har jag oxå blitt rekommendert men jag har inte gått kurs før henne sjælv (ænnu).

Jenny Damm har jag gått kurs før och hon ær mycket bra. Hon har ett eget system, som jag personligen tycker går bra att kombinera med Gregs.

For folk som inte ær på vældigt høg nivå kan jag ju tipsa om att jag oxå ær trinn 2 instruktør... Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
MariBa
Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007

InnleggSkrevet: Ons Feb 20, 2008 8:49 pm    Tittel: Svar med Sitat

Takk så mye for svar og tips! Handlingssystemer er det nok ingen her som har forutsetninger for å uttale seg om.
Forsto det slik, Annica, at du holder kurs? Sender deg en pm, jeg Smile .
Nova
Ny bruker

Ble Medlem: 11 Nov 2006

InnleggSkrevet: Fre Feb 22, 2008 9:16 pm    Tittel: Svar med Sitat

Fanny Gott er utrolig dyktig Smile

Hvil ifred jenta mi<3
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Hundesport Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet