AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Ønsker ny(tt) treningskamerat/familiemedlem!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Ønskes kjøpt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
minime
Ny bruker

Ble Medlem: 10 Jan 2008

InnleggSkrevet: Lør Feb 02, 2008 7:23 pm    Tittel: Ønsker ny(tt) treningskamerat/familiemedlem! Svar med Sitat

Heja Cool

Jeg vet ikke om dette er stedet å poste dette, men er vel heller ikke noe bedre sted på forumet å gjøre det?

Jeg er på jakt etter en hund som har et stort ønske om å jobbe, som har stor motivasjon og som er sosial. Skal trene med Norske Redninshunder. Har/trener fra før med en schäfertispe. Hun er pappadalt deluxe Cool

Jeg ønsker ikke liten valp, men unghund/voksen går supert. Helst ikke eldre enn 3 år. Grunnen til at jeg ikke er så superlysten på valp er fordi jeg for ett halvår siden var nødt til å avlive min lillepie etter at hun utviklet hjerneskade etter en rekke med kramper Crying or Very sad Jeg halte det ut så lenge jeg så det gikk greit for jenta, men da hun var 10 mnd syntes jeg det var nok for henne Sad Det var en litt for vondt opplevelse, og stikker fortsatt altfor dypt, og har derfor gjort at jeg ikke har behov for/tør å skaffe en liten valp..

Jeg vil gjerne være fòrvert, men ettersom jeg ikke har sett særlig med Aussier her i nærheten så regner jeg ikke med at jeg finner en løsning på det. Har du en hund du mener kan passe (eller du vet om en som vet om en Wink ) som trenger nytt hjem så er det bare å ta kontakt! Send meg en mail, legg igjen PM, legg igjen kommentar!

Jeg er villig til å kjøre ett stykke8)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
phoney
Aktiv bruker

Ble Medlem: 17 Aug 2005

InnleggSkrevet: Lør Feb 02, 2008 9:34 pm    Tittel: Svar med Sitat

hei,
hvilken rase var valpen?

kanskje greit å signere med et navn ellerno Wink
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Ønskes kjøpt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet