| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Man Des 10, 2007 9:48 pm Tittel: Kan du foreslå en god instruktør? |
|
|
Hei,
Jeg sitter som formann i den lokale hundeklubben, og vi ønsker å arrangere kurs innen konkurranselydighet til våren. Vet dere om noen gode instruktører å anbefale? Kanskje er det noen innen klubben også? Det er nok ikke noe skyhøyt nivå på noen av de aktuelle deltakerene, men vi vil likevel ha en dyktig instruktør som kan inspirere og hjelpe ekvipasjene et hakk opp. Positive læringsformer er et "must", og at det er en hyggelig person som kan gi deltakerene troen på seg selv.
Vi holder jo til i Trysil, og pga det økonomiske er det da greit å prøve få tak i en instruktør som ikke bor i Narvik, for eksempel.. . Er det noen som kan hjelpe oss/ tipse oss?? _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Marianne Aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 562 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Man Des 10, 2007 10:53 pm Tittel: |
|
|
Har selv vært på kurs med Øystein Ødegård som instruktør. Kan iallefall anbefale ham. Positive metoder, og veldig dyktig og hyggelig.  _________________ Marianne og Amy |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 2117 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Tir Des 11, 2007 1:25 am Tittel: |
|
|
Heidi Bilkvam, Jannicke Bjørnebakken, Niina Svartberg er noen av de jeg kan nevne. _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Svipp Aktiv bruker

Ble Medlem: 19 Mai 2007 Innlegg: 398 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Des 11, 2007 10:21 am Tittel: |
|
|
Du kan jo spørre Heidi Linnerud her inne på forumet - dyktig dame
Ellers skriver jeg under på at Heidi Billkvam er dyktig. Jeg har også vært på kurs med Vegar Nordby, og han var både pedagogisk og inspirerende. _________________ Grete, Svipp og Sejer
www.svipp.org |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 500 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Tir Des 11, 2007 3:17 pm Tittel: |
|
|
Innen klikkertrening vil jeg anbefake Fanny Gott, hun er veldig flink, og er veldig oppdatert. _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
MariBa Bruker

Ble Medlem: 05 Mar 2007 Innlegg: 266 Bosted: Trysil
|
Skrevet: Tir Des 11, 2007 4:26 pm Tittel: |
|
|
Tusen takk alle sammen for alle tips! Det har vært til stor hjelp!  _________________ Hilsen Marianne & Vilja. |
|
| Til Toppen |
|
 |
torp-didriksen Ny bruker

Ble Medlem: 13 Sep 2006 Innlegg: 19 Bosted: Surnadal
|
Skrevet: Man Feb 18, 2008 8:29 pm Tittel: |
|
|
Heidi Linnerud
Vegard Nordby
Sissel Grønnlund
og de andre som er nevnt her allerede! _________________ Smil til verden...og du får en våt snute på kinnet! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|