| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1468 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Tor Aug 23, 2007 1:43 pm Tittel: NKK Hamar LP og AG |
|
|
HURRA FOR NKK!!!!!!!
Lydighets- og agilitykonkurranser Hamar 2007
Norsk Kennel Klubs Hovedstyre har i møte VI/07 den 15. august 2007 vedtatt at det innføres kvalifiseringskrav for deltakelse i lydighet på Hamar. Kravet for påmelding er at man som minimum har oppnådd en 1. premie i klassen. Dokumentasjon på oppnådd premiering skal medbringes på stevnet.
Det vil kun arrangeres NM i agility på Hamar. Det vil ikke bli avviklet konkurranser i klasse 1 og 2. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Christine Aktiv bruker

Ble Medlem: 07 Aug 2005 Innlegg: 460 Bosted: Narvik
|
Skrevet: Tor Aug 23, 2007 2:12 pm Tittel: |
|
|
Jeg skjønner ikke hva NKK tenker med!!!! Kjempe trist at de skal holde på slik  _________________ Hilsen Christine, Neeco og Emil
http://home.no.net/neeco/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jeija Ny bruker
Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 3 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: Tor Aug 23, 2007 8:02 pm Tittel: Årsak... |
|
|
Vet du hvorfor NKK gjør dette?? Jo, fordi det er plassmangel...
jeg tror ikke NKK gjør dette fordi de ønsker å "ta" noen, men det lar seg bare ikke gjøre med fri påmelding  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Heidi L Bruker
Ble Medlem: 25 Jan 2007 Innlegg: 135 Bosted: Skedsmo
|
Skrevet: Tor Aug 23, 2007 8:03 pm Tittel: |
|
|
Det var jo slik før..... Ikke forsår jeg det heller. Det er jo mange som benytter seg Vikingskipet pga beliggenhet, også skal ikke de få være med hvis de ikke har førstepremie???? Og til sammenligning kan man DEBUTERE på bjerke i Elite og NM?? !!! Hvor er logikken...? I mitt tilfelle, så gider ikke jeg gå flere ganger i en klasse når jeg har 1.premie, og da skal ejg ikke få gå i en klasse høyere?? Nei dette blir for dumt! Det er jo ikke noe mer viktig stevne enn noen andre. det er de samme kjedelige nkk-premiene, ikke teller det mer enn andre... hvorfor i all verden skal det være slik da?
Heidi _________________ Heidi Linnerud |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1468 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Tor Aug 23, 2007 10:29 pm Tittel: |
|
|
I fjor tok de vekk klasse en og to i agility, og sa det var pga plassmangel da det var nordisk vinner og dermed flere utstillere. I år er det norsk vinner og samme plass som det var i 2005... Hva er da problemet...? Og hvorfor sier de ikke at alle som ikke har oppnådd rødsløyfe på utstilling, ikke får stille ut(jada, det er å sette det på spissen).
Jeg skjønner at det er ekstremt mange som ønsker å konkurrere på NKK Hamar, men hvorfor ikke heller sette et tak på antall deltakere og kjøre første mann til mølla prinsipp?
Dette er direkte teit gjort, iallefall mot lydigheten. Om man har opprykk til klasse to nå og gjerne vil starte på vikingeskipet fordi det er moro - så tør man ikke starte klasse 2 da, for plutselig får man 'bare' en 2.premie og får ikke lov å være med på NKK Hamar lell.
Er vel på tide det snart blir som i sverige, at brukshundforbundet tar seg av LP og AG også... _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bruno Aktiv bruker

Ble Medlem: 11 Aug 2005 Innlegg: 341 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Fre Aug 24, 2007 7:27 pm Tittel: |
|
|
Jepp Martine, du sier noe der! La NKK holde på med utstillinger, og andre ta seg av bruks/LP/AG!!! _________________ Janne Linnerud
Kennel Sea Perto
www.brunoen.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 1982 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Ons Aug 29, 2007 7:41 am Tittel: |
|
|
| Bruno skrev: |
| Jepp Martine, du sier noe der! La NKK holde på med utstillinger, og andre ta seg av bruks/LP/AG!!! |
Skriver under på den!!! _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Lør Sep 01, 2007 5:08 pm Tittel: |
|
|
Enig der, syns alle skal få gå uannsett klasse. _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|