AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

17. mai

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Beate
Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006

InnleggSkrevet: Ons Mai 16, 2007 10:29 am    Tittel: 17. mai Svar med Sitat

Hvordan feirer dere dagen?

Her starter dagen gjerne med en salutt i steinbruddet kl. 06.00 så det rister. Litt senere masjerer Reipå Hornmusikk forbi på veien her, alltid hyggelig med korpsmusikk på denne dag!
Senere er det skoletog, og feiring på bygdahuset som seg hør og bør, med kake, is og barneleker. Middagsbuffet.

I år får vi besøk av min mor, så derfor har jeg nå bakt ekstra kake til å ha hjemme.... Razz

Jeg har plantet krukker med "17.mai-blomster", og det er blitt så grønt og fint ute. Krysser fingrer for pent vær, men vi er vel uheldig som vanlig.

Ha en fin dag folkens! Razz
PsychoLynx
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Des 2005

InnleggSkrevet: Ons Mai 16, 2007 10:42 am    Tittel: Svar med Sitat

Her har det vært lite rutiner de siste årene.. Beste 17 mai var vel for to år siden da jeg og ei venninne lå på sofaen hele dagen og bare sløva Razz

Men, i år blir det opp og ut på hjemmet for å besøke mor til gubben, så en tur til Gjøvik å se på russetoget, før vi reiser hjem til mine foreldre på middag samt feire dobbelbursdag (meg og mamma).

På kvelden er det fyrverkeri i sentrum her jeg bor, men tar ikke sjansen på å sette Bridie hjemme alene denne kvelden, så dette blir vel første gang på 15 år jeg IKKE står sammen med flere tusen andre for å se på fyrverkeri.
Vi har tenkt å ta Bridie med ut på gårdsplassen og se hvordan hu reagerer, og går det greit går vi opp mot sentrum en tur for å titte på livet. Ellers blir det vel inn døra og på med stereoanlegget.

Hu virker veldig stabil på lyder, min kjære Bridie, så er vel ikke redd for at hu skal bli panisk iallefall. Men, å stå like ved der de sender opp er jo ikke aktuelt.

"There is no dark side of the moon really - matter of fact, it's all dark"
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Kidachi
Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Mai 16, 2007 10:43 am    Tittel: Svar med Sitat

Vi feirer dagen slik: Først er det tidlig opp for å se Celine gå i barnetoget. Deretter er det å dra tilbake til skolen for å spise is og kaker + å drikke kaffe og brus. Deretter drar vi hjem en tur og slapper av og ser på 17.mai feiring på tv. På ettermiddagen drar vi tilbake igjen til Jessheim for å se borgertoget og all russen. Pleier alltid å feire dagen med familie og venner. Håper vi også får en varm og solfyllt dag i morra. Er ikke akkurat bortskjemt med det. Ha en strålende dag i morra alle sammen. Very Happy

A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Martine
Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Ons Mai 16, 2007 10:45 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg hadde tenkt meg en tur på hundehytta for å trene agility(om jeg får med meg noen. Kan du skjønne hvorfor folk skal være så treige?).

På kvelden kommer mamma fra Sverige på besøk(hun bor i Sverige). Så egentlig en ganske normal dag.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet