| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 538 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Ons Jun 28, 2006 9:48 am Tittel: Noen i Sverige som kan hjelpe meg? |
|
|
Jeg vil gjerne få tatt en MH på min aussie, og har sett på terminlista hos Svenska Brukshundklubben. Men jeg vet ikke hvor alle stedsnavnene er i Sverige.....
Kan noen hjelpe meg??
Aktuelt med en test fra ca. 16, juli og august, september, oktober... Helst Nordsverige, siden jeg bor i Nordnorge.
Var i kontakt med Piteå, men der var det overfullt og slik kom det til å være.... _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Britt-Marie Bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 238 Bosted: Malmberget, Sverige
|
Skrevet: Ons Jun 28, 2006 9:12 pm Tittel: Re: Noen i Sverige som kan hjelpe meg? |
|
|
| Beate skrev: |
Jeg vil gjerne få tatt en MH på min aussie, og har sett på terminlista hos Svenska Brukshundklubben. Men jeg vet ikke hvor alle stedsnavnene er i Sverige.....
Kan noen hjelpe meg??
Aktuelt med en test fra ca. 16, juli og august, september, oktober... Helst Nordsverige, siden jeg bor i Nordnorge.
Var i kontakt med Piteå, men der var det overfullt og slik kom det til å være.... |
Hej!!
Du kan kolla med BHK Malmen (ligger i Gällivare), dom kommer att ordna ett MH 9-10 september, sista anmälningsdagen är den 18 augusti.. Kolla för mer info + kontakt: http://194.117.184.234/forening/bhkmalmen/
MH info finns under sektioner och där väljer du MH/korning
BHK Malmen är den Nordligaste klubben som ordna MH, vet ej vilken väg du kommer till Sverige?? Men Gällivare ligger ca 30 mil ifrån Narvik
Sen finns Luleå (ligger 25 mil ifrån Gällivare) också har den 9/9. Skellefteå (ligger 40 mil ifrån Gällivare) har den 2/9, Umeå (ligger 50 mil ifrån Gällivare) har den 23/9, Åsele (ligger ca 50 mil från Gällivare) har den 30/9 + 11/10. Det var alla jag hittade..
Du kan också gå in på BHK Malmens länkar där hittar du alla klubbar med hemsida i Övre Norra Distiktet...
Hade varit skoj om du kommer till BHK Malmen och gör MH´t då kan jag komma och kolla på er...
Hör av dig om du behöver mer hjälp!!
Britt-Marie och Nixon _________________ Aussie & Sheltie
http://hem.passagen.se/bimaqina/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 12:45 pm Tittel: |
|
|
Takk for hjelpa! Skal se ¨på disse klubber og datoer, håper å få plass.
Jeg kjører over Graddis inn i Sverige, men noe kjøring må jeg jo regne med. Så lenge det ikke er snakk om langt sør...
Jeg vil ta denne testen i Sverige fordi man er langt mer erfaren med testene der, og har sett endel aussier og.
Ja, det hadde vært hyggelig å få sett hverandre igjen! _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Elin Amalie Rønnåbakk Bruker

Ble Medlem: 12 Aug 2005 Innlegg: 116 Bosted: Nygårdsjøen (Nordland, seks mil sør for Bodø)
|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 7:14 pm Tittel: Jag er inte från Sverige, men... |
|
|
Jeg satt meg faktisk ned og kikket litt på hvor nærmeste MH vil være i forhold til oss, sånn i korteste avstand (var inne på http://gulasidorna.eniro.se/). Og kom fram til at Åsele er det nærmeste (298 km fra Arjeplog). _________________ Elin & Embla |
|
| Til Toppen |
|
 |
Britt-Marie Bruker

|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 9:47 pm Tittel: |
|
|
Ok, kommer man den vägen så blir ju Åsele närmast.. Arvidsjaur är väl den närmaste klubb men jag hittar inte om dom gör MH ens där..
Eniro är inte helt pålitlig, eftersom den bara visar dom största vägarna.. Inte för att det kanske finns så många olika vägar där omkring...
Hade ju varit skoj om ni kom hit iallafall.. Vet att det kan vara svårt att komma med på MH eftersom det ofta är väldigt många som vill vara med.. Men det är ju bara att anmäla till flera klubbar och hoppas på turen..
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

|
Skrevet: Tor Jun 29, 2006 10:41 pm Tittel: |
|
|
Sikkert lurt å melde på til flere plasser. Man betaler kanskje når man har fått plass??
Melder sikkert på til BHK Malmen også, men da får jeg det travelt, for klubben her arrangerer familiedag den 10.9... Og så er det min gebursdag  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Britt-Marie Bruker

|
Skrevet: Fre Jun 30, 2006 7:12 am Tittel: |
|
|
| Beate skrev: |
Sikkert lurt å melde på til flere plasser. Man betaler kanskje når man har fått plass??
Melder sikkert på til BHK Malmen også, men da får jeg det travelt, for klubben her arrangerer familiedag den 10.9... Og så er det min gebursdag  |
Ja, du betalar när du får plats...
Oj, vad tråkigt om det är samma dag... Men du får ta med familjen hit isåfall och fira här istället..
Lycka till!!
|
| Til Toppen |
|
 |
|