AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Skarphet, hva skal vi med det?
Gå til side Forrige  1, 2

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Debatt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Lone
Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Mai 02, 2008 10:21 am    Tittel: Svar med Sitat

Svipp skrev:
Jeg er nok enig med Mailin at "moderat" er et ord som er brukt om aussiens fysikk.
F.eks. høres ikke moderat gjeterinstinkt, moderat arbeidskapasitet, moderat lekelyst og moderat gjenstandsinteresse ut som komplimenter, gjør det vel? Laughing

PS: Poenget mitt, dersom det ikke er klart, er at "moderat" ikke klinger veldig godt (i alle fall ikke på norsk) om denne typen egenskaper - uansett hvilken gjeter-/brukshundrase vi snakker om.

Haha, nei, ser man på moderat på den måten er jeg enig i at det ikke høres noe bra ut Smile

Slik jeg har forstått begrepet moderat i forhold til det mentale, så er det at hunden ikke skal ha noen overdrifter, at alt skal stå i ballanse til hverandre.

When God made aussies, he was just showing off!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Debatt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet