AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Sommerplaner?
Gå til side 1, 2  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Beate
Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 12:49 am    Tittel: Sommerplaner? Svar med Sitat

Hvilke planer finnes blandt folket her inne? Noen få av oss har jo barn, så det avgjør jo endel hva sommeren fylles med Wink .

For vår del blir det vel en liten ferie tidlig i juli, forhåpentligvis med ei drektig tispe. Turen går vel da til Sverige om været er dårlig her, utebasseng og parker er populært bland guttene Razz

Ikke så greit å planlegge ferien når jeg må plotte den ut før 15. mars, og gubben skal gjøre slåtta som vi ikke vet begynner før gresset har grodd ei stund Surprised
Resten av ferien håper jeg å få ta i slutten av august/september. Mange regler å forholde seg til på jobben, skulle vel helst ha jobbet med noe annet..........tenker på saken Wink
Kidachi
Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 8:00 am    Tittel: Svar med Sitat

Ja, det er som du sier at når man har barn blir det ferie med mye fart og spenning. I år skal vi først en tur til Kr.Sand for å dra i dyreparken og kose oss der nede litt. Hilse på venner og kjente og stille på NKK. Senere på sommeren skal vi ta ferien til Sverige. Stille på WW og så skal vi i parker og finne på mye moro. Gleder meg masse til alt sammen. Very Happy

A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Juliess
Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 8:24 am    Tittel: Svar med Sitat

Tenkte å bruke sommeren på den kommende valpen Very Happy Så blir nok ikke så mye farting på oss, bare jobbing og kos.
Kidachi
Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 8:49 am    Tittel: Svar med Sitat

Åh, hvor skal du få valp fra da? Blir utrolig moro det da.

A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Juliess
Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 9:02 am    Tittel: Svar med Sitat

Vil vente til jeg har depositumet er betalt og alt er 100% sikkert (altså, jeg vet jeg skal ha den, men det føles ikke virkelig enda Laughing ) før jeg forteller hele verden om det, men verden er liten og jeg antar at det ikke tar lang tid før de fleste vet det :] Blir spennende med helt ny rase hvertfall, gleder meg masse.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Tonje
Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 9:36 am    Tittel: Svar med Sitat

Juliess skrev:
Vil vente til jeg har depositumet er betalt og alt er 100% sikkert (altså, jeg vet jeg skal ha den, men det føles ikke virkelig enda Laughing ) før jeg forteller hele verden om det, men verden er liten og jeg antar at det ikke tar lang tid før de fleste vet det :] Blir spennende med helt ny rase hvertfall, gleder meg masse.

Lykke til med valp Very Happy Gleder oss til å følge med på dere Razz
Tonje
Særdeles aktiv bruker

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 9:38 am    Tittel: Svar med Sitat

Så til sommerplanene: Vi tok ferien nå i februar vi, med tur til Florida for familien. Sommeren bruker vi nok endel tid på hytta ved sjøen også planlegger vi å dra til midnattsolstevnet i Tromsø i juli Very Happy Kan da benytte sjansen til å besøke endel venner og familie i den landsdelen også. Altfor lenge siden sist Confused
Jorun
Ny bruker

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 9:44 am    Tittel: Svar med Sitat

Til sommeren har vi planer om å dra på hytta, og nyte fjellet Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Beate
Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 10:18 am    Tittel: Svar med Sitat

Sitat:
Så til sommerplanene: Vi tok ferien nå i februar vi, med tur til Florida for familien. Sommeren bruker vi nok endel tid på hytta ved sjøen også planlegger vi å dra til midnattsolstevnet i Tromsø i juli Kan da benytte sjansen til å besøke endel venner og familie i den landsdelen også. Altfor lenge siden sist

Tonje; du må gi et vink når Tromsøturen kommer!! Legg turen innom Meløy, via Kystriksveien vet du Razz
PsychoLynx
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Des 2005

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 10:33 am    Tittel: Svar med Sitat

Juliess skrev:
Tenkte å bruke sommeren på den kommende valpen Very Happy Så blir nok ikke så mye farting på oss, bare jobbing og kos.

Så det var aussie ja! Laughing

Sommerplanene her er absolutt ikke i boks enda, men vurderer aussietreffet til Hanne i mai, samt få mentaltestet Bridie. Ellers har visst gubben planlagt LandRover treff i juli, så da har jeg vel ikke noe valg. Og hadde håpet på en uke i Danmark om vi finner oss reisekamerater. Bridie er iallefall ferdig vaksinert for å bli med og jeg lengter stort etter et annet land å feriere i!

Også håper jeg på en uka på hytta da... (leid hytte via jobben til gubben). Der er det masse hundenaboer (aussie til og med), og Bridie elsker livet der oppe. Kanskje vi kan få testet gjeterinstinktene på noen kyr tilogmed Razz

"There is no dark side of the moon really - matter of fact, it's all dark"
Til Toppen
Martine
Erfaren bruker

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 11:25 am    Tittel: Svar med Sitat

Haugevis av stevner, tror de ble rundt 25 løp til sammen i løpet av de to mnd jeg. Vi skal også på firedagers i Tromsø, og på trippel til Bergen. Skal vel jobbe store deler av ferien og nyte livet på vår perfekte hundestrand, som ingen av en eller annen grunn vet om.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Lone
Særdeles aktiv bruker

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 3:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ingen konkrete planer her enda. Mannen har bare 1 ukers ferie med lønn i år, så spørs om vi kommer oss så langt. Så forslag motaes med takk Laughing

When God made aussies, he was just showing off!
Til Toppen
Lurifaksen
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007

InnleggSkrevet: Fre Mar 28, 2008 4:30 pm    Tittel: Svar med Sitat

Juliess skrev:

IIIH, Julie skal ha aussievalp!!! Very Happy Gleder meg så mye til å få vite hvem, hvor og hvordan osv! Very Happy Very Happy Very Happy Jeg må innrømme jeg fikk en liten anelse så siden du sa til sommeren osv. Man trekker liksom litt tråder derifra og til dit Wink Som sagt: gleder meg utrolig mye til å høre!

Skjønner godt du ikke vil gå helt ut enda. Jeg gjorde jo det mange ganger og hver gang gikk det i dass.. Og når jeg plutselig fikk napp hos verdens beste superoppdretter så holde jeg munn Laughing Og da ble det jo valp!

EDIT: Uhm, ja, hva skal man i sommer? Var visst det denne handlet om :p Jeg skal en tur til Lofoten for å passe hus og katter mens gamlingene er på campingferie i Sverige også skal jeg kanskje en tur ned til Østersund på kenneltreff Smile Mer vet jeg egentlig ikke... Sommeren er til for late sommerdager og sommerkos Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
asbjørn
Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005

InnleggSkrevet: Lør Mar 29, 2008 7:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Martine skrev:
Haugevis av stevner, tror de ble rundt 25 løp til sammen i løpet av de to mnd jeg. Vi skal også på firedagers i Tromsø, og på trippel til Bergen. Skal vel jobbe store deler av ferien og nyte livet på vår perfekte hundestrand, som ingen av en eller annen grunn vet om.

Velkommen til Bergen Razz
Vi skal på ukestevne i karlstad bare håper konemor får fri da Confused
Ellers blir det en del stevner både i vest, øst og sør Razz
Martine
Erfaren bruker

InnleggSkrevet: Man Mar 31, 2008 1:04 pm    Tittel: Svar med Sitat

asbjørn skrev:
Martine skrev:

Velkommen til Bergen Razz
Vi skal på ukestevne i karlstad bare håper konemor får fri da Confused
Ellers blir det en del stevner både i vest, øst og sør Razz

Takk takk, jeg har aldri vært på andre siden av fjellet - så det skal bli en finfin tur Smile Får håpe jeg klarer å få noen av disse ekstrahjelpene mine til å jobbe rundt helger - så det blir turer av det alle sammen.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste
Side 1 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet