| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 532 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 12:49 am Tittel: Sommerplaner? |
|
|
Hvilke planer finnes blandt folket her inne? Noen få av oss har jo barn, så det avgjør jo endel hva sommeren fylles med .
For vår del blir det vel en liten ferie tidlig i juli, forhåpentligvis med ei drektig tispe. Turen går vel da til Sverige om været er dårlig her, utebasseng og parker er populært bland guttene
Ikke så greit å planlegge ferien når jeg må plotte den ut før 15. mars, og gubben skal gjøre slåtta som vi ikke vet begynner før gresset har grodd ei stund
Resten av ferien håper jeg å få ta i slutten av august/september. Mange regler å forholde seg til på jobben, skulle vel helst ha jobbet med noe annet..........tenker på saken  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 1976 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 8:00 am Tittel: |
|
|
Ja, det er som du sier at når man har barn blir det ferie med mye fart og spenning. I år skal vi først en tur til Kr.Sand for å dra i dyreparken og kose oss der nede litt. Hilse på venner og kjente og stille på NKK. Senere på sommeren skal vi ta ferien til Sverige. Stille på WW og så skal vi i parker og finne på mye moro. Gleder meg masse til alt sammen.  _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Juliess Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 52 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 8:24 am Tittel: |
|
|
Tenkte å bruke sommeren på den kommende valpen Så blir nok ikke så mye farting på oss, bare jobbing og kos. _________________ www.juliess.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Erfaren bruker

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 1976 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 8:49 am Tittel: |
|
|
Åh, hvor skal du få valp fra da? Blir utrolig moro det da. _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Juliess Ny bruker

Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 52 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 9:02 am Tittel: |
|
|
Vil vente til jeg har depositumet er betalt og alt er 100% sikkert (altså, jeg vet jeg skal ha den, men det føles ikke virkelig enda ) før jeg forteller hele verden om det, men verden er liten og jeg antar at det ikke tar lang tid før de fleste vet det :] Blir spennende med helt ny rase hvertfall, gleder meg masse. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tonje Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 999 Bosted: Fjerdingby, Akershus
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 9:36 am Tittel: |
|
|
| Juliess skrev: |
Vil vente til jeg har depositumet er betalt og alt er 100% sikkert (altså, jeg vet jeg skal ha den, men det føles ikke virkelig enda ) før jeg forteller hele verden om det, men verden er liten og jeg antar at det ikke tar lang tid før de fleste vet det :] Blir spennende med helt ny rase hvertfall, gleder meg masse. |
Lykke til med valp Gleder oss til å følge med på dere  _________________ sjekk www.gwoofer.com - oppdateres hver dag.
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tonje Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 999 Bosted: Fjerdingby, Akershus
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 9:38 am Tittel: |
|
|
Så til sommerplanene: Vi tok ferien nå i februar vi, med tur til Florida for familien. Sommeren bruker vi nok endel tid på hytta ved sjøen også planlegger vi å dra til midnattsolstevnet i Tromsø i juli Kan da benytte sjansen til å besøke endel venner og familie i den landsdelen også. Altfor lenge siden sist  _________________ sjekk www.gwoofer.com - oppdateres hver dag.
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jorun Ny bruker

Ble Medlem: 13 Jan 2008 Innlegg: 95 Bosted: Kløfta
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 9:44 am Tittel: |
|
|
Til sommeren har vi planer om å dra på hytta, og nyte fjellet  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Beate Aktiv bruker

Ble Medlem: 12 Jun 2006 Innlegg: 532 Bosted: Reipå i Meløy
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 10:18 am Tittel: |
|
|
| Sitat: |
| Så til sommerplanene: Vi tok ferien nå i februar vi, med tur til Florida for familien. Sommeren bruker vi nok endel tid på hytta ved sjøen også planlegger vi å dra til midnattsolstevnet i Tromsø i juli Kan da benytte sjansen til å besøke endel venner og familie i den landsdelen også. Altfor lenge siden sist |
Tonje; du må gi et vink når Tromsøturen kommer!! Legg turen innom Meløy, via Kystriksveien vet du  _________________ Beate & Sheeba |
|
| Til Toppen |
|
 |
PsychoLynx Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Des 2005 Innlegg: 392
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 10:33 am Tittel: |
|
|
Tenkte å bruke sommeren på den kommende valpen Så blir nok ikke så mye farting på oss, bare jobbing og kos. |
Så det var aussie ja!
Sommerplanene her er absolutt ikke i boks enda, men vurderer aussietreffet til Hanne i mai, samt få mentaltestet Bridie. Ellers har visst gubben planlagt LandRover treff i juli, så da har jeg vel ikke noe valg. Og hadde håpet på en uke i Danmark om vi finner oss reisekamerater. Bridie er iallefall ferdig vaksinert for å bli med og jeg lengter stort etter et annet land å feriere i!
Også håper jeg på en uka på hytta da... (leid hytte via jobben til gubben). Der er det masse hundenaboer (aussie til og med), og Bridie elsker livet der oppe. Kanskje vi kan få testet gjeterinstinktene på noen kyr tilogmed  _________________ Marit
"There is no dark side of the moon really - matter of fact, it's all dark" |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1467 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 11:25 am Tittel: |
|
|
Haugevis av stevner, tror de ble rundt 25 løp til sammen i løpet av de to mnd jeg. Vi skal også på firedagers i Tromsø, og på trippel til Bergen. Skal vel jobbe store deler av ferien og nyte livet på vår perfekte hundestrand, som ingen av en eller annen grunn vet om. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lone Særdeles aktiv bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 830 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 3:28 pm Tittel: |
|
|
Ingen konkrete planer her enda. Mannen har bare 1 ukers ferie med lønn i år, så spørs om vi kommer oss så langt. Så forslag motaes med takk  _________________ Lone
When God made aussies, he was just showing off! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 428 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Fre Mar 28, 2008 4:30 pm Tittel: |
|
|
IIIH, Julie skal ha aussievalp!!! Gleder meg så mye til å få vite hvem, hvor og hvordan osv! Jeg må innrømme jeg fikk en liten anelse så siden du sa til sommeren osv. Man trekker liksom litt tråder derifra og til dit Som sagt: gleder meg utrolig mye til å høre!
Skjønner godt du ikke vil gå helt ut enda. Jeg gjorde jo det mange ganger og hver gang gikk det i dass.. Og når jeg plutselig fikk napp hos verdens beste superoppdretter så holde jeg munn Og da ble det jo valp!
EDIT: Uhm, ja, hva skal man i sommer? Var visst det denne handlet om :p Jeg skal en tur til Lofoten for å passe hus og katter mens gamlingene er på campingferie i Sverige også skal jeg kanskje en tur ned til Østersund på kenneltreff Mer vet jeg egentlig ikke... Sommeren er til for late sommerdager og sommerkos  _________________ Mvh Anniken & Emma !
www.skogshund.moo.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
asbjørn Bruker

Ble Medlem: 28 Aug 2005 Innlegg: 182 Bosted: hjelmås
|
Skrevet: Lør Mar 29, 2008 7:45 pm Tittel: |
|
|
| Martine skrev: |
| Haugevis av stevner, tror de ble rundt 25 løp til sammen i løpet av de to mnd jeg. Vi skal også på firedagers i Tromsø, og på trippel til Bergen. Skal vel jobbe store deler av ferien og nyte livet på vår perfekte hundestrand, som ingen av en eller annen grunn vet om. |
Velkommen til Bergen
Vi skal på ukestevne i karlstad bare håper konemor får fri da
Ellers blir det en del stevner både i vest, øst og sør  _________________ www.123hjemmeside.no/c_a-mongstad/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Martine Erfaren bruker

Ble Medlem: 05 Aug 2005 Innlegg: 1467 Bosted: Tønsberg, vestfold
|
Skrevet: Man Mar 31, 2008 1:04 pm Tittel: |
|
|
| asbjørn skrev: |
| Martine skrev: |
| Haugevis av stevner, tror de ble rundt 25 løp til sammen i løpet av de to mnd jeg. Vi skal også på firedagers i Tromsø, og på trippel til Bergen. Skal vel jobbe store deler av ferien og nyte livet på vår perfekte hundestrand, som ingen av en eller annen grunn vet om. |
Velkommen til Bergen
Vi skal på ukestevne i karlstad bare håper konemor får fri da
Ellers blir det en del stevner både i vest, øst og sør  |
Takk takk, jeg har aldri vært på andre siden av fjellet - så det skal bli en finfin tur Får håpe jeg klarer å få noen av disse ekstrahjelpene mine til å jobbe rundt helger - så det blir turer av det alle sammen. _________________ Hilsen fra Martine
www.hundene.com - Aktivt hundeliv
www.gilabb.com - Kurs, foredrag og gratis fritrening |
|
| Til Toppen |
|
 |
|