minime Ny bruker
Ble Medlem: 10 Jan 2008 Innlegg: 2
|
Skrevet: Lør Feb 02, 2008 7:23 pm Tittel: Ønsker ny(tt) treningskamerat/familiemedlem! |
|
|
Heja
Jeg vet ikke om dette er stedet å poste dette, men er vel heller ikke noe bedre sted på forumet å gjøre det?
Jeg er på jakt etter en hund som har et stort ønske om å jobbe, som har stor motivasjon og som er sosial. Skal trene med Norske Redninshunder. Har/trener fra før med en schäfertispe. Hun er pappadalt deluxe
Jeg ønsker ikke liten valp, men unghund/voksen går supert. Helst ikke eldre enn 3 år. Grunnen til at jeg ikke er så superlysten på valp er fordi jeg for ett halvår siden var nødt til å avlive min lillepie etter at hun utviklet hjerneskade etter en rekke med kramper Jeg halte det ut så lenge jeg så det gikk greit for jenta, men da hun var 10 mnd syntes jeg det var nok for henne Det var en litt for vondt opplevelse, og stikker fortsatt altfor dypt, og har derfor gjort at jeg ikke har behov for/tør å skaffe en liten valp..
Jeg vil gjerne være fòrvert, men ettersom jeg ikke har sett særlig med Aussier her i nærheten så regner jeg ikke med at jeg finner en løsning på det. Har du en hund du mener kan passe (eller du vet om en som vet om en ) som trenger nytt hjem så er det bare å ta kontakt! Send meg en mail, legg igjen PM, legg igjen kommentar!
Jeg er villig til å kjøre ett stykke8) |
|