AussieForum Norge
Møteplassen for alle aussieinteresserte.
  Grupper  ·  Bli Medlem ·    Profil  ·  Sjekk private meldinger  ·   Logg Inn     

Hjelp · Søk · Medlemsliste

Hvordan er været hos dere i dag?
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Kidachi
Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005

InnleggSkrevet: Lør Jun 02, 2007 10:13 pm    Tittel: Svar med Sitat

Beate skrev:
Sitat:
Hehehe.......jada unner dere finværet så absolutt, men skjønner ikke hvorfor det ikke kunne vært fint vær i hele Norges land hele tiden.

Norge er et langt land Shocked . Ta avstanden på kartet fra Bodø til Oslo, ta så samme avstanden fra Oslo og nedover Europa. Hvor havner man da?
Så nordlenninger som klager over lange vintrer osv. får heller flytte sørover, for det sier seg selv at vi ikke har det samme som i sør... Wink (Obs - jeg klager selv av og til..men synes alle årstider har sin sjarm Smile )

I dag er jeg iallfall blitt kraftig solbrent, så regner med det går hardt utover Aloe Vera`en..

Hehehe.......ja, vi er alltid flinke til å klage. Blir aldri fornøyd. Ja, hadde vi snudd Norges land, hadde dere nordlendingene hatt det ganske varmt når dere hadde havnet i Europa. Wink

A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Kidachi
Æresmedlem

InnleggSkrevet: Lør Jun 02, 2007 10:15 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mailin skrev:
Kan jeg bare få klage litt? og si at det var er alt for varmt for meg i dag.. 20grader i skyggen og ikke noe særlig vind gjør det ikke akkurat levelig for et skikkelig aktivt liv ute.. Rolling Eyes Fort solbrendt blir jeg også...

*klageklageklage* Må vel børste Lyng litt også.. så jeg får bort vinterulla hans Wink

Hehehe.....skjønner at dere ikke er vant til å ha det varmt. 20 grader er ingen temperatur. Wink Men det er da bare å sende varmen ned hit det. Jeg tar gladelig imot den jeg.

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
victoria
Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 1:24 am    Tittel: Svar med Sitat

SOL SOL SOL, ja i dag har vi hatt SOL og det har vært så deilig, merker at Tomas, meg og dyra har vært skikkelig pigge i dag:) Rart dette med været.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Kidachi
Æresmedlem

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 9:10 am    Tittel: Svar med Sitat

victoria skrev:
SOL SOL SOL, ja i dag har vi hatt SOL og det har vært så deilig, merker at Tomas, meg og dyra har vært skikkelig pigge i dag:) Rart dette med været.

Ja, det er så utrolig deilig. Nå i dag da jeg sto opp kl. 09.30 gikk jeg ut med hundene med en gang og da tok sola skikkelig. Tok selvfølgelig da ut valpene også som er 6 uker nå og de storkoser seg også ute i hundegården. Skal gå ut nå å ta masse bilder av de tenkte jeg.

Til Toppen
Lurifaksen
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 10:12 am    Tittel: Svar med Sitat

Her svetter vi nesten vekk... Emma peser som en stukken gris i sola og jeg likeså. Snart tar vi flyet til Lofoten for to uker, der har de visst tåke men ellers fint vær. Høres bra ut. Jeg er spent på flyturen og hvordan Emma blir å takle det... Confused
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Kidachi
Æresmedlem

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 10:18 am    Tittel: Svar med Sitat

Lurifaksen skrev:
Her svetter vi nesten vekk... Emma peser som en stukken gris i sola og jeg likeså. Snart tar vi flyet til Lofoten for to uker, der har de visst tåke men ellers fint vær. Høres bra ut. Jeg er spent på flyturen og hvordan Emma blir å takle det... Confused

Ja, her er det også utrolig varmt i dag. Hundene ligger bare i skyggen og koser seg. Men det er så deilig. Liker sånn her vær. Blir på så utrolgi godt humør. Dere får ha god tur til Lofoten. Det går sikkert knall med flyturen. Emma sitter vel på fanget ditt inne i flyet eller hva?

Til Toppen
Mailin
Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 11:15 am    Tittel: Svar med Sitat

Kidachi skrev:
Mailin skrev:
Kan jeg bare få klage litt? og si at det var er alt for varmt for meg i dag.. 20grader i skyggen og ikke noe særlig vind gjør det ikke akkurat levelig for et skikkelig aktivt liv ute.. Rolling Eyes Fort solbrendt blir jeg også...

*klageklageklage* Må vel børste Lyng litt også.. så jeg får bort vinterulla hans Wink

Hehehe.....skjønner at dere ikke er vant til å ha det varmt. 20 grader er ingen temperatur. Wink Men det er da bare å sende varmen ned hit det. Jeg tar gladelig imot den jeg.

Hehe:) Jeg er vandt til å ha det varmt om sommeren... I Kirkenes er det veldig varmt, godt over 20grader over lengre tid av sommeren (ofte opp mot 30). Innlandsvarme. Dette er første sommeren jeg ikke drar dit for å jobbe, så jeg satser på at kystværet gjør det litt kjøligere her;)

Nå er jeg en som heller drar på sommerferie til Svalbard enn til Syden også da Wink
Kidachi
Æresmedlem

InnleggSkrevet: Søn Jun 03, 2007 10:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

Mailin skrev:
Kidachi skrev:
Mailin skrev:

Hehe:) Jeg er vandt til å ha det varmt om sommeren... I Kirkenes er det veldig varmt, godt over 20grader over lengre tid av sommeren (ofte opp mot 30). Innlandsvarme. Dette er første sommeren jeg ikke drar dit for å jobbe, så jeg satser på at kystværet gjør det litt kjøligere her;)

Nå er jeg en som heller drar på sommerferie til Svalbard enn til Syden også da Wink

Jeg er heller ikke en person som drar til Syden (har faktisk aldri vært der), men jeg liker å ha det varmt for det. I dag har det vært helt topp her. Sola har stukket oss skikkelig, så jeg merker at jeg er godt solbrent på ryggen ja. Har måttet spyle alle hundene i tur og orden i dag for å holde de kalde, men vi nyter det for det. Bare håper det holder seg slik en stund slik at vi kan begynne å bade for fullt. Det blir deilig det. Very Happy

Til Toppen
Lurifaksen
Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007

InnleggSkrevet: Man Jun 04, 2007 12:15 am    Tittel: Svar med Sitat

Emma har vasset på stranda for første gang. Hun gikk frivillig ut i vannet. Må tro matmor ble stolt og gla da ja! Laughing Veldig morsomt å stikke nesa nedi sanda også, men man får jo så mye sand i nesa må skjønne... Får håpe vi får sol og fint vær snart så man kan ta noen bilder! Er tykk tåke her og man ser bare 10m rundt seg før alt blir "hvitt" Confused Jeg blir snøblind på stranda mens Emma løper tulling og føler på stranda hun får i nesa og mellom tærne. Wink

Yndlingsunderlaget hennes må absolutt være sand, kan ikke tro noe annet Shocked
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Kidachi
Æresmedlem

InnleggSkrevet: Man Jun 04, 2007 6:21 am    Tittel: Svar med Sitat

Lurifaksen skrev:
Emma har vasset på stranda for første gang. Hun gikk frivillig ut i vannet. Må tro matmor ble stolt og gla da ja! Laughing Veldig morsomt å stikke nesa nedi sanda også, men man får jo så mye sand i nesa må skjønne... Får håpe vi får sol og fint vær snart så man kan ta noen bilder! Er tykk tåke her og man ser bare 10m rundt seg før alt blir "hvitt" Confused Jeg blir snøblind på stranda mens Emma løper tulling og føler på stranda hun får i nesa og mellom tærne. Wink

Yndlingsunderlaget hennes må absolutt være sand, kan ikke tro noe annet Shocked

Hehehe.......så utrolig god hun er. Neste gang jeg skal til Bodø, må jeg bare få hilst på dere. Har så lyst til å se hvordan Emma er "live". Ja, får håpe den tåka blir borte snart slik at dere får fint vær.

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    AussieForum Norge Forum Hovedsiden -> Snakk om alt mellom himmel og jord Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Side 5 av 5

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet