| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Kidachi Æresmedlem

Ble Medlem: 22 Aug 2005 Innlegg: 2119 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Lør Jun 02, 2007 10:13 pm Tittel: |
|
|
| Beate skrev: |
| Sitat: |
| Hehehe.......jada unner dere finværet så absolutt, men skjønner ikke hvorfor det ikke kunne vært fint vær i hele Norges land hele tiden. |
Norge er et langt land . Ta avstanden på kartet fra Bodø til Oslo, ta så samme avstanden fra Oslo og nedover Europa. Hvor havner man da?
Så nordlenninger som klager over lange vintrer osv. får heller flytte sørover, for det sier seg selv at vi ikke har det samme som i sør... (Obs - jeg klager selv av og til..men synes alle årstider har sin sjarm )
I dag er jeg iallfall blitt kraftig solbrent, så regner med det går hardt utover Aloe Vera`en.. |
Hehehe.......ja, vi er alltid flinke til å klage. Blir aldri fornøyd. Ja, hadde vi snudd Norges land, hadde dere nordlendingene hatt det ganske varmt når dere hadde havnet i Europa.  _________________ Charlotte Hagen
A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

|
Skrevet: Lør Jun 02, 2007 10:15 pm Tittel: |
|
|
| Mailin skrev: |
Kan jeg bare få klage litt? og si at det var er alt for varmt for meg i dag.. 20grader i skyggen og ikke noe særlig vind gjør det ikke akkurat levelig for et skikkelig aktivt liv ute.. Fort solbrendt blir jeg også...
*klageklageklage* Må vel børste Lyng litt også.. så jeg får bort vinterulla hans  |
Hehehe.....skjønner at dere ikke er vant til å ha det varmt. 20 grader er ingen temperatur. Men det er da bare å sende varmen ned hit det. Jeg tar gladelig imot den jeg. _________________ Charlotte Hagen
|
| Til Toppen |
|
 |
victoria Erfaren bruker

Ble Medlem: 14 Sep 2005 Innlegg: 1499 Bosted: Jessheim
|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 1:24 am Tittel: |
|
|
SOL SOL SOL, ja i dag har vi hatt SOL og det har vært så deilig, merker at Tomas, meg og dyra har vært skikkelig pigge i dag:) Rart dette med været. _________________ Jonas og Aussie Gården`s Nr.8 Rooney
Velkommen inn på vår hjemmeside. http://www.freewebs.com/jonassi/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 9:10 am Tittel: |
|
|
| victoria skrev: |
| SOL SOL SOL, ja i dag har vi hatt SOL og det har vært så deilig, merker at Tomas, meg og dyra har vært skikkelig pigge i dag:) Rart dette med været. |
Ja, det er så utrolig deilig. Nå i dag da jeg sto opp kl. 09.30 gikk jeg ut med hundene med en gang og da tok sola skikkelig. Tok selvfølgelig da ut valpene også som er 6 uker nå og de storkoser seg også ute i hundegården. Skal gå ut nå å ta masse bilder av de tenkte jeg. _________________ Charlotte Hagen
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 472 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 10:12 am Tittel: |
|
|
Her svetter vi nesten vekk... Emma peser som en stukken gris i sola og jeg likeså. Snart tar vi flyet til Lofoten for to uker, der har de visst tåke men ellers fint vær. Høres bra ut. Jeg er spent på flyturen og hvordan Emma blir å takle det...  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 10:18 am Tittel: |
|
|
| Lurifaksen skrev: |
Her svetter vi nesten vekk... Emma peser som en stukken gris i sola og jeg likeså. Snart tar vi flyet til Lofoten for to uker, der har de visst tåke men ellers fint vær. Høres bra ut. Jeg er spent på flyturen og hvordan Emma blir å takle det...  |
Ja, her er det også utrolig varmt i dag. Hundene ligger bare i skyggen og koser seg. Men det er så deilig. Liker sånn her vær. Blir på så utrolgi godt humør. Dere får ha god tur til Lofoten. Det går sikkert knall med flyturen. Emma sitter vel på fanget ditt inne i flyet eller hva? _________________ Charlotte Hagen
|
| Til Toppen |
|
 |
Mailin Aktiv bruker

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 501 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 11:15 am Tittel: |
|
|
| Kidachi skrev: |
Kan jeg bare få klage litt? og si at det var er alt for varmt for meg i dag.. 20grader i skyggen og ikke noe særlig vind gjør det ikke akkurat levelig for et skikkelig aktivt liv ute.. Fort solbrendt blir jeg også...
*klageklageklage* Må vel børste Lyng litt også.. så jeg får bort vinterulla hans  |
Hehehe.....skjønner at dere ikke er vant til å ha det varmt. 20 grader er ingen temperatur. Men det er da bare å sende varmen ned hit det. Jeg tar gladelig imot den jeg. |
Hehe:) Jeg er vandt til å ha det varmt om sommeren... I Kirkenes er det veldig varmt, godt over 20grader over lengre tid av sommeren (ofte opp mot 30). Innlandsvarme. Dette er første sommeren jeg ikke drar dit for å jobbe, så jeg satser på at kystværet gjør det litt kjøligere her;)
Nå er jeg en som heller drar på sommerferie til Svalbard enn til Syden også da  _________________ I naturen ruver fjellene. I hjemmet bagatellene. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

|
Skrevet: Søn Jun 03, 2007 10:28 pm Tittel: |
|
|
| Kidachi skrev: |
Hehehe.....skjønner at dere ikke er vant til å ha det varmt. 20 grader er ingen temperatur. Men det er da bare å sende varmen ned hit det. Jeg tar gladelig imot den jeg. |
Hehe:) Jeg er vandt til å ha det varmt om sommeren... I Kirkenes er det veldig varmt, godt over 20grader over lengre tid av sommeren (ofte opp mot 30). Innlandsvarme. Dette er første sommeren jeg ikke drar dit for å jobbe, så jeg satser på at kystværet gjør det litt kjøligere her;)
Nå er jeg en som heller drar på sommerferie til Svalbard enn til Syden også da  |
Jeg er heller ikke en person som drar til Syden (har faktisk aldri vært der), men jeg liker å ha det varmt for det. I dag har det vært helt topp her. Sola har stukket oss skikkelig, så jeg merker at jeg er godt solbrent på ryggen ja. Har måttet spyle alle hundene i tur og orden i dag for å holde de kalde, men vi nyter det for det. Bare håper det holder seg slik en stund slik at vi kan begynne å bade for fullt. Det blir deilig det.  _________________ Charlotte Hagen
|
| Til Toppen |
|
 |
Lurifaksen Aktiv bruker

Ble Medlem: 16 Mar 2007 Innlegg: 472 Bosted: Bodø
|
Skrevet: Man Jun 04, 2007 12:15 am Tittel: |
|
|
Emma har vasset på stranda for første gang. Hun gikk frivillig ut i vannet. Må tro matmor ble stolt og gla da ja! Veldig morsomt å stikke nesa nedi sanda også, men man får jo så mye sand i nesa må skjønne... Får håpe vi får sol og fint vær snart så man kan ta noen bilder! Er tykk tåke her og man ser bare 10m rundt seg før alt blir "hvitt" Jeg blir snøblind på stranda mens Emma løper tulling og føler på stranda hun får i nesa og mellom tærne.
Yndlingsunderlaget hennes må absolutt være sand, kan ikke tro noe annet  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kidachi Æresmedlem

|
Skrevet: Man Jun 04, 2007 6:21 am Tittel: |
|
|
| Lurifaksen skrev: |
Emma har vasset på stranda for første gang. Hun gikk frivillig ut i vannet. Må tro matmor ble stolt og gla da ja! Veldig morsomt å stikke nesa nedi sanda også, men man får jo så mye sand i nesa må skjønne... Får håpe vi får sol og fint vær snart så man kan ta noen bilder! Er tykk tåke her og man ser bare 10m rundt seg før alt blir "hvitt" Jeg blir snøblind på stranda mens Emma løper tulling og føler på stranda hun får i nesa og mellom tærne.
Yndlingsunderlaget hennes må absolutt være sand, kan ikke tro noe annet  |
Hehehe.......så utrolig god hun er. Neste gang jeg skal til Bodø, må jeg bare få hilst på dere. Har så lyst til å se hvordan Emma er "live". Ja, får håpe den tåka blir borte snart slik at dere får fint vær. _________________ Charlotte Hagen
|
| Til Toppen |
|
 |
|